sobota, 2 października 2010

Szaliczek :)

Skończyłam wczoraj szaliczek z różowego Gucia szydełkiem 4mm. Jest milutko mięciutki i na aktualną aurę w sam raz, a na zimniejszą pogodę produkuję kolejny. Na trzy kończyny czeka tez maleńka żabka, ale muszę nabyć jeszcze trochę zapału i cierpliwości, żeby je otrzymała.
Ale wróćmy do tego gotowego już szalika. Kolory oczywiście przekłamane.




Kubusia już znacie, ale tym razem pomaga przy prezentacji szalika.


Jest też szaliczek na mnie. Zdjęcia robiłam właściwie w środku nocy, bo okolo 8:00, więc nie wyglądam jakoś czarująco.


Jakby ktoś potrzebował wzoru, to służę pomocą. :)

Uznałam, że uzależniłam się od szydełka, bo nie mogę wytrzymać, jeśli nie mam zaczętej jakiejś szydełkowej rzeczy. :D

4 komentarze:

  1. Śliczny szaliczek...:-) Z kubusia jest urodzony model...;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie Kasiu:] zrobione przez Cb serduszka wszystkich zadziwiają:]
    pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny szaliczek ;) Też taki bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szaliczek bardzo ładny. Podoba mi się ten kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...