czwartek, 30 grudnia 2010

moja czapka

Coś kiedyś wspominałam, że obawiam się robienia czapek, bo to nie łatwe...
Wygląda na to, że lubię wyzwania. Wczoraj skończyłam swoją czapkę i już zdążyła mieć swój debiut.
Swoją drogą tylko ona wie, ile mi nerwów zjadła...
Jeśli się dobrze przyjrzycie, to zauważycie, że jest podwójna - pod ażurową częścią jest słupkowa. I właśnie najwięcej problemów było z tym spodem, bo najpierw w ogóle się nie nadawał na głowę, potem był za szeroki, a następnie dosyć długo się męczyłam z odpowiednim początkiem. Ważne, że się udało i jestem z niej zadowolona.
Planuję wstawić jakiś opis czy schemat, ale to nie takie łatwe. ;-)
Wprawne oczy zauważą, że zrobiłam ją tym samym wzorem, co szalik.
Do kompletu brakuje jeszcze rękawiczek. One też są w planach.





edit: Link do posta z opisem czapki.


lamika88, dziękuję bardzo. ;-)
Mała Gosiu, dziękuję serdecznie :-)
monimarce, dobrze jest pierwszą czapkę zrobić z gotowego, dokładnego schematu, żeby widzieć jak ona po kolei wygląda podczas robienia. A zrobienie czapki w ten sposób to żadna wielka filozofia. Spróbuj. Też się tego obawiałam. 
Dziękuję za pochwały.
alex, cieszę się, że tak uważasz i dziękuję. :-)
agus2003, dziękuję :-)

8 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w tej ekstra czapie...;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszła! Pasujecie do siebie!
    Ja też mam w planach czapkę lub beret ale jak na razie pracuję nad chustą, jest łatwiejsza do zrobienia.Też się boję zabrać za czapki,nie wiem czy sobie poradzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka genialna! I do twarzy Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to na pewno nie zmarzniesz. Czapa jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czapka! Właśnie szukam wzoru na zrobienie podobnej. Chyba skorzystam właśnie z Twojego opisu. Dzięki!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...