czwartek, 27 stycznia 2011

chusta od Beti i pierwsze wyróżnienie

Kilka dni temu dostałam chustę od Beti z forum Maranty. Robiła ją z Angory Gold BD z e-dziewiarki. Jeśli ktoś miał z nią do czynienia, to wie, że jest cudowna, mięciutka i niegryząca jak na włóczkę z włoskiem. A sama chusta po prostu świetna jest i zachwyca nie tylko mnie, ale także moje współlokatorki. ;-) Jeszcze raz serdecznie dziękuję. ;-)
Chusta jest wyrazem wdzięczności za przetłumaczenie opisu jednego ze smutasków.
Kolory najbardziej zbliżone do rzeczywistych są na pierwszym zdjęciu. Zobaczcie jak ciekawie układają się kolory.




Zostało dosyć dużo włóczki i robię rękawiczki dla siebie zamiast się uczyć do sesji i jutrzejszego kolokwium - ostatniego w tym semestrze.

Dostałam wyróżnienie od alex. To moje pierwsze i strasznie się cieszę i czuję się doceniona i w ogóle miło jest ;-)
Serdecznie dziękuję.



Oto zasady przyznawania i przekazywania tych nagród kolejnym osobom:
 
1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5. Umieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.


To lista blogów wyróżnionych przeze mnie: 
5. M a k a b e l i z m y
10. Szalona Anna



Mała Gosiu,  To bardzo fajne dostawać tyle wyróżnień ;-)
W imieniu Beti dziękuję. ;)

8 komentarzy:

  1. Kasiu dizękuje bardzo z wyróżnienie, ale ja od jakiegoś czasu nie kontynołuje ich bo dużo ich dostaje :D a i nominowani nieraz nie chcą bawic sie dalej :(

    chusta faktycznie fenomenalna i taka wesoła przez te tenczowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że mogłam się przyczynić do tego byś poczuła się doceniona :) A za taką chustę to ja bym języka aramejskiego nawet tłumaczyła wzory. A kolokwium i tak zaliczysz!
    P.S. Logikę to ja miałam przez jeden semestr - a wykładowca nawet już z nami nie chciał gadać - bo my "politycy" to i tak go przegadaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, pieknie dziekuje za wyroznienie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna chusta. Piękna wyszła i kolory ma bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta śliczna. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale nie zwróciłam uwagi. Gapa ze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...