środa, 12 stycznia 2011

Rękawica dla zakochanych po raz drugi

Przygotowałam posta, który miał się wstawić o północy 31 grudnia, ale niestety się nie udało.
"Troszkę" spóźnione życzenia, ale szczere:

Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim odwiedzającym!

Według kolegi, któremu robiłam szalik i czapkę, jest to rękotrzymajka (mam nadzieję, że dobrze zapamiętałam).
Tym razem w innych kolorach i z troszkę innym wzorkiem. Wstawię Wam opis poprawiony, żeby bez kombinowania można było ją wykonać. :-)

edit: Link do posta z opisem rękawiczki - po raz drugi.


Mam gdzieś zaczętego misia jednego czy dwa, ale udaje, że nie mam czasu na to, bo się uczę do sesji, a tym samym robię wszystko, żeby się nie uczyć.


Aśka, strasznie się cieszę, że tak uważasz i dziękuję serdecznie za pochwały. Wzory i opisy są po to, żeby ich używać. ;-)
Dziękuję za zaproszenie do Candy.
Pozdrawiam.
Anna, serdecznie dziękuję za wszelkie pochwały i za odwiedziny. ;-)
eve-jank, dziękuję bardzo ;-)

6 komentarzy:

  1. Przejzalam Twoj blog od deski do deski! Jestem pod wrazeniem Twojej kreatywnosci i wprawnej reki!! Pozwole sobie zgapiac wzorki i opisy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie ;)
    Aska

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie nie bylo na Twoim blogu,teraz przegladam i przegladam i jestem pod wrazeniem Twoich prac,rekawiczka jest swietna,czapeczka jest super i bardzo ladny wzor!dziekuje Ci za mile odwiedzinki na moim blogu:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za życzenia!
    Ta rękawica to niesamowity pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kasiu! Bardzo podoba mi się Twój blog. Ostatnio zrobiłam rękawiczkę dla zakochanych, ściśle stosując się do Twojego, bardzo dokładnego i zrozumiałego opisu. Robiłam szydełkiem nr2,
    rękawica wyszła mi ogromna /ok. 30 cm długości/. Wygląda bardzo ładnie, ale jest chyba dla
    olbrzymów. Czy coś zrobiłam nie tak? Włóczka była średniej grubości. Pozdrawiam serdecznie - Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Serdecznie dziękuję za pochwały. Nie wiem, dlaczego tak się stało. Możesz mi podesłać zdjęcie rękawiczki na e-maila: katarzyna.klimko@gmail.com
      Postaram się pomóc :)

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...