piątek, 4 lutego 2011

kolejne wyróżnienie

Strasznie się cieszę, że otrzymałam wyróżnienie od Ani. Serdecznie dziękuję, bo bardzo, bardzo się cieszę. Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, ale dopadła mnie ob'sesyjna nauka ;-) Na szczęście wszystkie egzaminy do przodu. No tak, i ciągle o tym samym mówię... egzaminy... matematyka... nauka... Już nawet mój chłopak narzeka. :-)


Już się poprawiam. Wyróżnienie...
Oto zasady:

1. Podziękuj za wyróżnienie
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Umieść u siebie logo wyróżnień
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby
Poza tym stwórz listę rzeczy, które czynią Was szczęśliwymi

2 pierwsze punkty mam za sobą. Teraz logo:


Moich dziesięciu wybrańców:
10. Czary mary Kasianat

Lista rzeczy, które czynią mnie szczęśliwymi (kolejność przypadkowa):
szydełkowanie
czekolada
ładna pogoda
ciepełko
radość innych
zdany egzamin
robienie zadań z algebry
(na razie tyle, jeśli mi się coś przypomni, to dopiszę)


Już niedługo moja szalona praca, planuję też czapkę do mojego kolorowego kompletu i w części napisałam już drugą wersję opisu. 
Bądźcie cierpliwi. ;-)


lamika88, kasianat, Bernadetta, proszę bardzo :P
eve-jank, dziękuję serdecznie. ;-)
alex, lepiej nie mów, że lubisz jak piszę o matematyce, bo zacznę to robić częściej i mój blog przestanie być szydełkowym :D

7 komentarzy:

  1. o mamy podobnie co do szydełkowania, ładnej pogody, czekolady, radości innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu bardzo dziękuję za wyróżnienie ale jeszcze bardziej za komentarze, które u mnie zostawiasz...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za wyróżnienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu bardzo,bardzo dziękuję za wyróżnienie .
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Ja to tak lubię jak Ty o tej swojej matematyce piszesz - naprawdę - lubię, bo ja to nie to że matmy nie lubię - Ona mnie po prostu nie rozumie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...