środa, 23 marca 2011

wyróżnienie i mała prośba

Dostałam kolejne wyróżnienie, z którego się bardzo cieszę. Ofiarowała mi je Beaśka za co bardzo serdecznie dziękuję.


Zgodnie z zasadami powinnam je przekazać 7 osobom. Wybrałam takich oto cudownych ludzików:
4. Anka

Po za tym powinnam napisać siedem słów o sobie...
Po pierwsze: uwielbiam szydełkować - jak nie trudno się domyślić.
Po drugie: stałam się strasznym leniem i marnuję swój cenny czas na głupoty.
Po trzecie: dobra pogoda jest mi w stanie poprawić humor, chociaż dzisiaj to nie zadziałało.
Po czwarte: mam cudowną rodzinę.
Po piąte: nie lubię spać za długo.
Po szóste: nigdy nie byłam "jak wszyscy".
Po siódme: studiuję sobie.


Potrzebuję Waszej rady:
Chciałabym zacząć sprzedawać swoje prace przez internet, ale niekoniecznie wiem, gdzie byłoby to najlepsze. Macie jakieś propozycje?
Proszę o pomoc. :-)


A na koniec mała myśl z mojego ulubionego serwisu: cytaty.info wymyślona przez użytkownika seneka18
Jeśli zabija cię samotność stań się dla kogoś aniołem, ale nie oczekuj zapłaty lub chociażby wdzięczności. Czyż samo bycie aniołem nie jest największym ziemskim skarbem dla samotnej duszy?



Ania, wiem, że allegro, to zły pomysł. Pewnie będzie do jakaś stronka/photoblog. Galerie też chcą jakoś na tym zarobić i dlatego prowizje są, jakie są.
Małgosia, proszę bardzo. Cieszę się, że mogłam Ci sprawić radość.
Mała Gosia, poszperałam. :-)
Fellixa, fajnie, że się cieszysz. ;-) Serdecznie dziękuję za ostrzeżenie.
Anka, proszę bardzo. ;)
A wszystkim dziękuję za porady. ;*

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia. Generalnie nie polecam Allegro, bo tam rękodzieło kiepsko idzie. Może spróbuj na Bazarku Handmade, albo załóż stronę albo bloga - sklepik. Galerie rękodzieła biora straszną prowizję, więc też nie polecam, choć czasem nie ma wyjścia. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło! Dziękuję serdecznie i pozdrawiam! Wybrałam już kolejne 7 osób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest duzo galeri z ręcznie produkowanymi przedmiotami :) wystarczy poszperać. poszukaj np. u mnie w linkach Panoramy LeSage i zpobacz gdzie ona wystawia swoją biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia.Zgadzam się z wypowiedzią Ani że w Allegro kiepsko się sprzedaje i bierze opłaty za wystawienie przedmiotu.Może załóż taki blogowy sklepik?Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, dziękuję za wyróżnienie, sprawiłaś mi miłą niespodziankę.
    Przed chwilą napisałam Ci cały elaborat na temat tego, jak można sprzedać swoje prace, ale niestety blogger mnie wywalił.
    Nie mam siły pisać tego drugi raz, więc powiem tylko tyle, że aby spokojnie coś sprzedawać w sposób ciągły tzn. że masz wystawioną nawt jedną pracę w sposób cykliczny tzn. nie jednorazowo, musisz mieć działalność gospodarczą. Jeśli jej nie masz, możesz mieć nieprzyjemności ze strony US.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ,bardzo dziękuję za wyróżnienie!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...