wtorek, 8 marca 2011

żabki małe dwie

Po pierwsze: wszystkiego najlepszego życzę wszystkim kobietom. ;-)




I chciałam jeszcze Wam pokazać mój ostatni wyrób. Czekały one dosyć długo na źrenice, bo najpierw miały być po prostu rysowane jakimś cienkopisem, ale w końcu je wyszyłam.







Są one kolejnym przykładem na użycie tego opisu.


 visana, guga, Beti, alex, lamika88, jolajka, Beaśka, dziękuję Wam serdecznie za wszelkie pochwały i wyrazy zachwytu. ;-)

Pchle Psotki, cieszę się bardzo, że tęskniłaś. Dziękuję.

9 komentarzy:

  1. Łał...jakie super żabki kolczyki bardzo fajne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te kolczyki! Sympatyczne żabki!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu znalazłam Ciebie(od dawna na Maranciaki nie zaglądam,bo mam problemy z zalogowaniem),cuda robisz, już nie tylko kolczyki.
    Żabcie są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie - jak wszystkie Twoje żabki!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaa...;-D Padłam...;-) Genialne są te żabki:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczne żabuchy, chciałabym już je uslyszeć gdzieś nad stawem:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity pomysł ma kolczyki. Żabki są słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...