niedziela, 27 marca 2011

Zagadka z nagrodami i żabą w tle

Zrobiłam dwie pary kolczyków, ale jeden z nich wpadł mi do herbaty, która stała obok łóżka, a teraz sobie schnie (kolczyk a nie herbata xD), a druga para potrzebuje usztywnienia. Już niedługo je pokaże i napiszę też jakiś opis do moich skarpetek na telefon z reliefowymi słupkami i mam nadzieję, że praca nad tym tekstem nie będzie trwała tyle, ile ta żabka czekała na jedną ze swoich nóg. Nie jest idealna, bo chciała się Wam pokazać z jak najlepszej strony. Użyła po raz pierwszy tuszu do rzęs i nie do końca jej to wyszło. ;-)




Zagadka:
Jak myślicie, ile żaba ma wzrostu?  

1. Dla osoby, która poda najbardziej zbliżoną do prawidłowej odpowiedź, zrobię KOLCZYKI, które ona sama będzie mogła sobie wybrać tego albumu. Odpowiedzi mogą się powtarzać, ewentualnie będę miała więcej pracy. ;-)
2. Na propozycje czekam do 6 KWIETNIA do północy.
3. Bierzecie udział w konkursie przez dodawanie komentarzy do tego posta. Osoby zalogowane są proszone o podawanie adresu bloga, a anonimowi użytkownicy o adres e-mail chyba, iż są pewne, że zajrzą tutaj w odpowiednim czasie i napiszą do mnie w razie wygranej.
Jeśli tak się nie stanie dzień później wybiorę kolejnego zwycięzcę.
4. Proszę też o umieszczenie baneru zabawy na swoim blogu wraz z linkiem do tego posta:



Brakowało mi jakiejś blogowej zabawy, więc może coś takiego...?

31 komentarzy:

  1. Ja myślę że ta żabka ma tak gdzieś 8 cm wzrostu,to adres mojego bloga
    http://visana-mojehobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawiam na 2,5 cm :-) Pozdrawiam. ciapara

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ciebie znam to na pewno jest to maleństwo...;-) 3 cm jakieś...;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez stawiam na 2,5 cm
    bozena.meja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja stawiam na 3,2 cm (hi hi)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja myślę, że żabcia jest maleńka i ma tak 2,75 cm

    Pozdrawiam Gosia :-) (gosias)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodnie z prośbą saby52 ( http://maranciaki.pl/forum/viewtopic.php?p=393876#393876 ) wstawiam w jej imieniu komentarz.
    Uważa, że żaba ma 3cm.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obstawię 2,9 cm, bo jeszcze nie było :) Fajna zabawa! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę że 3 cm jak siedzi a 4 cm jak skaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żabka jest super.
    No moje oko ma 7 cm.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna żabka ok 2 cm wysokości

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiulku żabcia cudna i wydaje mi się,że może mieć 3,75 cm.

    Pozdrawiam - Beacia - 24

    OdpowiedzUsuń
  13. Żabka jest śliczna.
    Wg mnie ma 5cm.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, podoba mi się ta zabawa:-) Stawiam na 3,2 cm z wyprostowanymi nóżkami

    http://nitkinikitki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. słodka żabka, może mieć ok. 5 cm

    OdpowiedzUsuń
  17. 7 cm?
    very clever, I hope for the best:)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A Kachu stawia na 5cm :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja obstawiam, że żabcia ma 5,5cm wzrostu.
    avante
    (ewisko@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://iakoma.blogspot.com/
    Какая красота я тоже хочу участвовать
    Я думаю от 5 до 6 сантиметров

    OdpowiedzUsuń
  21. na stojąco ma 4,5 cm :)
    tak obstawiam :D
    korci mnie, żeby jej dodać ze 2 milimetry, ale co tam ;)
    może trafię...

    OdpowiedzUsuń
  22. STAWIAM NA 4,5 CM ;]
    E-MAIL TO: marta.mietlicka@gmail.com
    BLOG: www.szczesciejestblisko.blogspot.com
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mysle ze ok 3,6 cm Monika wt333@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też się wkręciłam i mi sie podoba ta zabawa :) Ależ z nas dzieci są hihihi ja uważam, że t cudeńko ma całe 3,3cm :) Jak szaleć to szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja mysle, ze ma 5,5 cm
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. 2,2cm;) pozdrawiam
    www.katemade,pl

    OdpowiedzUsuń
  27. myślę że ma 7,5 cm
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...