piątek, 15 kwietnia 2011

troszkę kolczyków

Zrobiłam kolczyki dla osób, które wygrały z zabawie z żabą.
Nie, nie pokażę ich teraz, bo chcę, żeby miały niespodziankę, a przed Wami też zataję, co wybrały dla siebie. ;-)
Wpadłam co nieco w kolczykową wenę i tak oto powstały takie dziwadła.
Do mojej czarnej bluzki w niebiesko-różowo-białe kwiaty:


Do mojej kolorowej bluzki w paski:


I tak po prostu zielone kapelusze:


Piszę, że są do moich bluzek, ale oczywiście można je kupić na Kiermaszu lub w ArtStacji.

Obawiam się, że powstaną jakieś nowe jeszcze...
A tymczasem biegnę na pocztę.


 PS. Wysłałam.



kachazet, makramka, justysias7000, dziękuję bardzo za pochwały. ;-)

4 komentarze:

  1. Te z fioletami są zabójcze! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, szkoda że nie mam przebitych uszu

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne rodzisz te kolczyki, tylko pozazdrościć!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki super. Kapelusze najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...