sobota, 30 kwietnia 2011

Zupełnie nie na temat: origami i Magic Ball

Wczoraj moje serce zostało zdobyte przez... origami. Wiem, że nie o tym blog ma mój traktować, ale nie mogłam sobie odmówić przyjemności, żeby się Wam pochwalić.
Zrobiłam sześcian - różę, ale to było bardzo proste w porównaniu z Magic Ball, która koniecznie chciała sprawdzić jak wiele mam cierpliwości. Najpierw okazało się, że źle ją poskładałam, bo nie zrozumiałam dobrze filmiku. Poskładałam na nowo prostokąt, a robi się to w wielu miejscach. Potem powyginałam go odpowiednio i poprawnie (tym razem). Dalej należy go rozprostować na brzegach i skleić taśmą. Okazało się, że rozprostowywanie nie jest taka łatwą sprawą, bo rozdarłam mój prostokąt! Użyłam taśmy i w tym miejscu i po kolejnych długich minutach udało mi się na nowo poskładać, co rozprostowałam i powstało takie coś:


Gdyby się ktoś zastanawiał, co jest napisane na tej kartce, to tłumaczę: po prostu mój wykład z analizy matematycznej. Spokojnie, to był brudnopis i już wszystko jest ładnie przepisane.
Gdyby ktoś chciał sprawdzić swoją cierpliwość, to podaję filmik użytkownika jonakasima z youtube:

alex, Beaśka, dziękuję bardzo. ;-)
Szczerze mówiąc, to kula traci na swojej atrakcyjności, gdy ja się samemu zrobi i zaczyna wydawać się zwykła.

4 komentarze:

  1. No Kasiu! Co Ty w rączki nie weźmiesz to robisz piękne rzeczy! Nawet z kartek brudnopisu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szok, takie gnieciuch. Trzeba mieć dwa worki cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam bardzo podoba mi się Twoja Magic Ball sama również chciałąbym zrobić coś takiego próbowałam z pomocą filmików na youtube.pl lecz nie udało się. Mam kilka pytań i mogłabyś mi poświęcić chwileczkę Swego czasu? Będe bardzo wdzięczna.
    Jeżeli tak to ,to jest mój numer gg :25387585.
    Czekam!

    P.S.Tylko proszę napisz ,że to ty bo mogę na początku nie zrozumieć o co chodzi. I proszę napisz do mnie. To co robisz jest świetne! Pozdrawiam i życzę dalszych tak wspaniałych rzeczy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że jesteś wszechstronnie utalentowana. Magic Ball jest super i naprawdę efektownie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...