niedziela, 1 maja 2011

Stringi

To moje drugie szydełkowe stringi.
Powstanie jakiś opis ze schematem do nich, bo zrobiłam odpowiedni zdjęcia podczas szydełkowania, ale wszystko w swoim czasie. ;-)



Zapomniałam dodać, że zrobiłam je na zamówienie. Mają być troszkę mniejsze niż rozmiar 40. Zobaczymy czy będą pasowały.


lamika, dziękuję ;-)
visana, opis już jest także próbuj, ja dziękuję za pochwały i również pozdrawiam.
alex, właściwie to te 108, to nie wszystkie, bo trzeba by doliczyć jeszcze te z obrabiania. ;-) Ale sposób Małej Gosi jest naprawdę dobry i warto się przełamać.
Mała Gosiu, dziękuję :)

7 komentarzy:

  1. OOOOOO jakie super jakie rajcowne w tym kolorze,rewelacyjne a opis by sie przydał Kasiu jak najbardziej może bym i ja spróbowała?:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Ja robiłam stringi z ananasów i tak już od ponad roku w kolejce czekają te z kółeczek... Ale ta liczba nitek do pochowania... Jak trafnie zauważyłaś w kolejnym poście - aż 108... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :) ja nie lubie robić z elementów, ale od kąd chowam nitki po karzdym elemencie jest to znośniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudwoneee <3 sama bym się w takie ubrała, mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej!!!
    To Ty nawet stringi potrafisz wydziergać? niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne :) ja nie lubie robić z elementów, ale od kąd chowam nitki po karzdym elemencie jest to znośniejsze :) IdrPoker.com Agen Texas Poker Online Indonesia Terpercaya

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...