środa, 22 czerwca 2011

Czołg dla mojego Piotrusia

Ponad siedem tygodni temu powstał pomysł na zrobienie czołgu. Nie mogłam znaleźć odpowiedniego opisu, bo chciałam, żeby był on niewielki. Powstawał dzięki tym zdjęciom w wolnych chwilach. Z efektu jestem zadowolona, chociaż na pewno dałoby się go wykonać lepiej.
A mój Piotruś jest zafascynowany wszelkiego rodzaju militarnymi przedmiotami i ma kolekcję czołgów w pokoju. ;-)







Aneta, Karolajna, lamika88, iwona150, iza, bean, by_giraffe, dziękuję Wam bardzo serdecznie. Nawet nie wiecie jak takie słowa potrafią uskrzydlać. ; )
Beaśka, Twój komentarz wywołał niemały uśmiech na mojej twarzy. Dziękuję serdecznie : )
MAGARO-art, dziękuję serdecznie za pochwały i poleconą stronkę, bo rzeczywiście warta jest straty czasu na jej oglądanie. ;-)
visana, dziękuję bardzo. Pomysł był zaczerpnięty ze stronki, która uzyskałam na forum u Maranty. Był moją inspiracją, a właściwie "zdjęciowym schematem". Co do mitenek, to nie mam nic takiego, bo zwyczajnie ich nie robię, ale możesz przerobić moje rękawiczki.

15 komentarzy:

  1. Normalnie szok, czołg jak żywy, i te oczy, i ta klapa , no i ta stercząca lufa. bajer...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !!!
    Owacje na stojąco :)
    cudny !!!
    polecam pooglądać strona po stronie :)
    http://www.skymagenta.com/
    jest na czym oko zawiesić
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czołg jest cudo,miałas fajny pomysł zeby go tak pieknie i zabawnie zrobic;)Kasiu a masz moze jakis opis na mitenki?ale zeby nie byl za trudny ,moja corka mi suszy glowe zeby jej zrobic na szydełku ale ja nie wiem nawet jak sie za to zabrac:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny jest ten czołg...:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomyslowa jestes :)fajnie sie udal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Kasiu dzieki za podpowiedź co do tych rękawiczek,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mogę, ale SUPER! :D
    I te ząbki, hihihi... wymiękłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. o nie, lepiej sie nie da, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde ale ty umiesz fajne rzeczy zrobić! Naprawdę rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej Ale on śmieszny. Te ząbki i buzia :) Swietny

    OdpowiedzUsuń
  11. Czołg super.Muszę podpatrywać bo wnuczek szybko rośnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Czołg jest super. Ale ma śmieszne ząbki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...