wtorek, 26 lipca 2011

Pistolet

Ostatnio dopadł mnie kompletny brak weny i zauważyłam u siebie swego rodzaju odzwyczajanie się od szydełkowania. Kiedyś każdą wolną chwilę spędzałam z szydełkiem i nie oglądałam telewizji nie tworząc czegoś nowego. Morał? Trzeba to zmienić. Dlatego dzisiaj pokażę Wam pistolet, który zrobiłam dla Piotrusia mego na imieniny jako dodatek do prezentu. Imieniny, jak wszystkim wiadomo były już jakiś czas temu, a ja najpierw nie miałam czasu na zrobienie zdjęc, a później na ich wstawienie tutaj.



Powstała też skarpetka na dwa telefony na zmówienie:





Kraolajna, Iwona, visana, dziękuję Wam bardzo za pochwały. ;-)
Mysza, Piotrek jak przeczytał ten komentarz, to się zastanawiał skąd wiesz o jego zbójeckiej fantazji. Może nie drążmy tego tematu. : ) I oczywiście wymyślił, że mogłabym zrobić samolot z trzema silnikami. :D Nie wspomnę o wcześniejszym pomyśle na kałasznikowa w oryginalnych rozmiarach i ze wszystkimi szczegółami. Dzięki za pochwały. Pozdrawiam.
Iwona150, mam się postarać o schemat, skoro pistolet potrzebny? :D dziękuję za pochwały.

8 komentarzy:

  1. Super dodatek do prezentu, skarpetka też swietna :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kachna! Jak Ty coś wymyślisz, to nie wiadomo, gdzie własnego rozumu szukać. Najpierw czołgi, teraz pistolety. Niedługo w ogóle przerzucisz się z szydełkowania na militaria. Oczywiście wszystko za inspiracją Twojego Piotrusia o sarmackim zacięciu (szczególnie jeśli chodzi o język i zbójecką fantazję :)).
    A tak serio - fantastyczny ten pistolet! Niezwykły pomysł i, oczywiście, miniaturka :). No i fajna skarpetka.

    Buziaki,
    Mysza

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pistolet a i etui do telefonu śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłam jak zobaczyłam ten pistolet:-) Fantastyczny jest:-) Skarpeta też ekstra:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pistolet i skarpetka na telefon są wspaniałe:)ale długo cię nie było:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki pistolet to by mi się przydał na pewną osobę hihihi
    pokrowce bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Kasiu czy jesteś tam na blogu jeszcze?długo Cie nie ma napisz chociaz cos czasem.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pistolet jest super. Genialny pomysł. Można robić breloczki w kształcie takiego gnata.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...