wtorek, 13 września 2011

Candy urodzinowe!

WIELKIE ROZDAWANIE
5 osób wygra!

Drobne upominki, a dzięki temu masz większe szanse na zwycięstwo, bo 5 osób będzie cieszyło się wygraną.
 
Cytryny

Skarpetka na telefon (5,5x12cm)

Kolczyki - koła szaro-fioletowo-zielone

Kolczyki - koła zielono-żółto-fioletowe

Kolczyki - koła czerwono-pomarańczowo-żółte



Zapisy potrwają do 17 października. 
Następnego dnia wyłonię zwycięzców.


Zasady:
I. Umieść powyższy baner na swoim blogu czy w podpisie na forum.
II. Napisz komentarz pod tym postem, jeśli chcesz dostać CYTRYNY lub KOLCZYKI ZIELONO-ŻÓŁTO-FIOLETOWE (pierwsza wylosowana osoba będzie mogła wybrać nagrodę). *
III. Jeśli masz ochotę na ETUI NA TELEFON, zgadnij, ile osób wyświetli mojego bloga 16 października (tylko w tym dniu) i napisz tę liczbę w komentarzu pod tym postem. *
IV. Nowego właściciela KOLCZYKÓW SZARO-FIOLETOWO-ZIELONYCH wylosuję z osób, które napisały/napiszą komentarze pod wszystkimi postami oprócz tego.
V. KOLCZYKI W OGNISTYCH KOLORACH dostanie jedna z osób, która obserwuje mojego bloga.

* Jeśli chcesz dostać cytryny i etui, to zamieść dwa komentarze: jeden z wyrażeniem chęci udziału w losowaniu cytryn, a drugi z liczbą osób.


Koniecznie pamiętaj o skontaktowaniu się ze mną, jeśli nie zostawisz do siebie namiarów!


Uwaga!
1. W przypadku braku kontaktu w ciągu 3 dni z osobą, która wygrała zabawę, zastrzegam sobie prawo do ponownego losowania.
2. Zobowiązuję się do wysłania nagród w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania adresów zwycięzców.

    21 komentarzy:

    1. Biorę udział w tej zabawie i wybieram kolczyki cytrynki:)pozdrawiam i juz zamieszczam info u mnie na blogu:)

      OdpowiedzUsuń
    2. O takie ogniste kolczyki to byłaby gratka :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja ja ja sie zglaszam.... ja jestem chetny... mnie wybierz!!! Obstawiam 251 osob :-) Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    4. Ale wymyśliłaś fajną zabawę. Generalnie to mam straszliwą chrapkę na ten pokrowczyk na telefon.
      Z dwóch par kolczyków wybieram cytryny. Jeżeli natomiast chodzi o liczbę wyświetleń, to obstawiam 126 osób.
      Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    5. Ja też się wpisuję! Ja to bym chciała te zielono-żółto-fioletowe.:) Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    6. I teraz według Twojej instrukcji: liczba wyświetleń strony 196. Pozdrawiam po raz drugi!

      OdpowiedzUsuń
    7. Zgłaszam się po zielono-żółto-fioletowe - są genialne :)

      A info o konkursie tutaj > http://kamykowa-czytelnia.blogspot.com/p/konkursy.html

      OdpowiedzUsuń
    8. Zapisuję się po cytrynki i obserwuję (jako villemo):)
      Tylko,że nie posiadam bloga,więc nie wiem czy uznasz moje zgłoszenie ...

      justynka68@poczta.onet.pl

      Pozdrawiam ;*

      OdpowiedzUsuń
    9. mam takie blogowe zaległości, że o mały włos przegapiłam, atrakcyjne cukierasy :). Ocxzywiście, że cytrynki lub... mój telefon chętnie odziałby się w skarpetę, więc obstawię 134
      pozdrawiam :)
      http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    10. ustawiam się w kolejkę po te cudowności :) http://stawkawiekszanizszycie.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. To ja się ustawiam w kolejce i mam nadzieje wygrać te ogniste kolczyki,bo cudne są

      OdpowiedzUsuń
    12. Bardzo fajne nagrody, aż się musiałam zgłosić ;) Właśnie zostałam obserwatorem anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Oj,oj ,oj taka skarpetka na telefon to by mi się przydała bo mi komórka do szamba wpaść chciała.

      pozdrawiam
      wara44@onet.pl
      Obserwuje jako AW

      OdpowiedzUsuń
    14. Myślę ,że szesnastego 48098 wyświetleń pojawi się .

      OdpowiedzUsuń
    15. Witaj
      Po pierwsze etui i wydaje mi się że wyświetleń w tym dniu będzie 150

      OdpowiedzUsuń
    16. Dołączam do zabawy :-) Zapraszam serdecznie do mnie na candy http://wmoimmagicznymswiecie-magda.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    17. Very nice gift, I hope for the best.
      http://inga2010.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    18. Ja takoż się piszę. :) I wyświetleń tego dnia będzie 123, a co! :D

      Pozdrawiam serdecznościowo, :*
      Mysza

      http://myszkowanie.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    19. Można jeszcze? Mi się podobają kolczyki zielono-zółto-fioletowe. Zatem staję w kolejce po nie. Obserwatorem również jestem. ;)

      OdpowiedzUsuń
    20. Hello!
      I want to play with you, please enter my name...
      I post in my sidebar...
      I like the::::: Kolczyki - koła szaro-fioletowo-zielone :-)
      lapappilon@gmail.com
      lapappilon.blogspot.com

      Hugs
      Eva from Serbia

      OdpowiedzUsuń
    21. i ja spróbuje
      pozdrawiam Kasia
      ka.strzalka@wp.pl

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
    Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

    Zobacz także:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...