sobota, 10 września 2011

O nie... Ale gapa ze mnie...

6 września minął rok od założenia tego bloga. Ostatnio jestem mistrzem w zapominaniu o rocznicach. O jednej już niedługo Wam napiszę.
Chciałam się pochwalić, że zrobiłam dzisiaj misia. Powędrował do właściciela jako niespodziewana niespodziewajka i był bardzo zadowolony. Ukradnę mu go na chwilkę, żeby jeszcze go troszkę przerobić i zrobić zdjęcia dla Was.
Zdjęcia poduszki już są, ale telefon z nimi został już chyba trzeci dzień nie tam, gdzie powinien i nie mam jeszcze do nich dostępu.

Chyba najwięcej zapału dodały mi drastycznie spadające statystyki mojego blogu. Zaczęło mi się robić smutno, więc będę się starała częściej do Was pisać, a w zamian za to oczekuję owocnych odwiedzin (ależ interesowny ze mnie człowiek).

Może troszkę statystyk:
  • prawie 42 000 wyświetleń stron, ponad 100 wyświetleń dziennie,
  • najchętniej czytacie mój opis czapki,
  • aż 291 komentarzy zamieściliście pod moimi postami,
  • najwięcej odbiorców jest oczywiście z Polski (ponad 37 tyś.), potem są Brytyjczycy, Niemcy i Amerykanie (po około 500 osób),
  • obserwuje mnie 68 osób.

Bardzo Wam za to dziękuję i jest mi ogromnie miło.


PS. Pomyślę o jakimś Candy, ale to po rozpoczęciu roku. ;-)
PS2. Jeszcze pisemny egzamin i dwa ustne i zakończę ten pierwszy rok matematyki. Trzymajcie kciuki. Pierwsze starcie w poniedziałek o 9:00. Topologia - część ostatnia (ustna).


Ania, visana, Katarzyna, Mysza, Kachazet, Kasia, Beaśka, Wilandra, dziękuję bardzo za wszelkie pochwały, kciuki, życzenia stu lat i powodzenia, a przede wszystkim za Waszą życzliwość i wierność mimo mojego braku czasu. : )
visana, wiem, że to miło zobaczyć opis pod czyjąś pracą, ale niestety na to ostatnio mam za mało czasu, ale może się uda wymyślić coś samemu i napisać opis do tego. ;-)
Mysza, dzięki bardzo za zaproszenie, ale na razie to ja czasu nawet dla siebie nie mam. : )
Kachazet, czasami można znaleźć jakąś motywację szczególnie, jeśli  bardzo zacznie Ci brakować tego blogowego zgiełku.

8 komentarzy:

  1. Bardzo serdecznie gratuluję rocznicy. Życzę kolejnych szczęśliwych lat blogowania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw sie Kasiu ja tez jestem zapominalska,ale ciesze sie ze wkoncu zaczniesz cos pisac na blogu i pokazywac robotki,a masz naprawde wspaniale prace.I bardzo fajnie ze do tych robotek dajesz opisy z ktorych mozna korzystac.Pozdrawiam Ciebie ,trzymam kciuki i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie szydelkuje, ale tu zagladam :)) trzymam kciuki za ciag dalszy matematyki oraz zycze sto lat na kolejny rok blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie. :) Gratuluję rocznicy i trzymam ostro kciuki za topologię - chyba Twoją zmorę z tego, co pamiętam :)
    Wpadnij do mnie na kawę. Daleko nie masz, a humor Ci się poprawi. W sobotę siedzę w domciu. Pozwalam nawet zabrać ze sobą Rycerza. ;)

    Buziaki,
    Mysza

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasik, trzymam kciuki za egzaminy!!! Choć jestem nieszydełkująca, to jednak lubię do Ciebie zaglądać. Pisz więc jak najczęściej (sama też powinnam zrobić mocne postanowienie poprawy w tym temacie). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!Wiele jeszcze takich rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, nasze blogi to prawie rówiesnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 lat !!! Robisz wspaniałe rzeczy i życzę kolejnego twórczego roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...