poniedziałek, 12 września 2011

Smutasek a zapomniana rocznica

Niedawno pisałam, że zapomniałam o pewnej rocznicy (innej niż ten rok blogu). Ściśle związany jest z tym smutasek. Nie wiem, który to już w mojej karierze, ale bardzo je lubię. Ten wyszedł nie do końca smutny, ale to nic. Dostał kapelusz i serduszko z tajemniczym napisem. : )
Popatrzcie na niego. Na początku trochę onieśmielony schował się za kapeluszem.


Uciekł mi nawet do filiżanki, ale nie dałam za wygraną.





Po woli zdobywał odwagę i grzecznie usiadł na biurku.



Po czym spodobało mu się fotografowanie i pozwolił sobie nawet zdjąć kapelusz.




Misio został zrobiony dla mojego Fotografa ciągu jednego długiego popołudnia i stał się prezentem z okazji 4 miesięcy razem, która minęła 6 września. Wiem, że to niewiele, ale i tak jestem okropnie szczęśliwa. : )


Jejku, ile komentarzy dostał miś... Jestem zachwycona i on też. ;-)
Mysza, Ania, Janola, Anko, justysias700, Beaśka, kasia, visana, tkaitka, paauliska, dziękuję Wam bardzo! ;-)
Anko, Beaśka, fotograf na pewno ucieszy się z pochwał. : )

10 komentarzy:

  1. Widać, że to szczęśliwy Smutasek :)
    Życzę Ci dużo, dużo szczęścia z Piotrkiem i jeszcze wiele takich rocznic mniejszych i większych. I żebyście każdą z nich się bardzo cieszyli :)

    Buziaki,
    Mysza

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje rocznicy. Misiak jest śliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z taką mordeczką ujmie każdego...
    Uroczy miś
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Misio śliczny, a Pan fotograf robi bardzo fajne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny smutasek!;) Gratuluję rocznicy i oby tak dalej!;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawa dla fotografa, a w życiu trzeba świętować co się da:) I tyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać na pyszczku lekki wyrzut sumienia:)Cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiulek jest wspaniały i wcale nie taki smutasek:)A kapelusik mu pieknie pasuje i misio jest słodki:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna rocznica - gratulacje.
    A misiaczek słodziaczek jest i - basta!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję rocznicy a misiaczek jest uroczy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...