środa, 28 września 2011

Szydełko z koralikami

To moja pierwsza styczność z koralikami. Chociaż może nie... Bywały kiedyś, ale trzeba było je po prostu obrobić szydełkiem. : )
Weraph stworzyła kurs robienia sznurów szdełkowo-koralikowych. Zaraziłam się od razu. Kurs można znaleźć tutaj, a także na forum u Maranciaków, dokładnie w tym wątku, gdzie forumowiczki próbują swoich sił. :-)
Dzisiaj dotarł do mnie listonosz z koralikową przesyłką, a oto co w niej było:




Zabrałam się od razu do pracy, po nieudanych pojach ze zbyt cienką nitką, trzykrotnym pruciu, otrzymałam coś takiego:



Nie jest to idealna praca, ale już wiem, o co chodzi, a to chyba nawet więcej niż połowa sukcesu.

Zamiast zająć się robieniem wymiankowych prezentów, to ja się koralikami bawię. Eh. : )

Już za 2 dni post z prezentem na Dzień Chłopaka dla mojego Fotografa. ;-)


alex, dziękuję. Jest bransoletka. Jutro zdjęcia. :-) Pozdrawiam.
Ania, dziękuję i również pozdrawiam.
Anka, dziękuję. Jak nie spróbujesz, to się nie dowiesz czy potrafisz. A jak nigdy tego nie robiłaś, to normalne, że nie umiesz. ;)
visana, niewiele...? Dziękuję i pozdrawiam. : )
iwona150, dziękuję bardzo. ;-)
Wilandra, poszłam się zapisać. ;-)
villemo, na http://www.pasart.pl/

7 komentarzy:

  1. Fajnie Ci to wychodzi. Wkrótce zasypiesz Nas masą pięknej koralikowej biżuterii - tak coś czuję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że poszerzasz zakres swojej twórczości. Super Ci wychodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wychodzi.Ja nawet nie próbuję bo chyba nie potrafię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku ile ty tego zamowiłaś? ale wychodzi Ci ładnie i jestem juz ciekawa dalszych wyrobów:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie dni na zapisanie się w moim CANDY!!!
    ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jakiej strony zamówiłaś te koraliki ? ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...