wtorek, 18 października 2011

Candy - wyniki

Są! Nadchodzą! Wyniki!
Ostrzegam! Są dosyć szokujące!

Zważając na to, że zainteresowanie było niewielkie moim wielkim rozdawaniem, chcę nagrodzić tych, którzy wygrali podwójnie. Każda osoba dostanie jakiś ekstra upominek!

Po pierwsze:
CYTRYNY I KOLCZYKI ZIELONO-ŻÓŁTO-FIOLETOWE

Chętni:
1. visana (cytryny)
2. alex (z-ż-f)
3. kamykowy (z-ż-f)
4. villemo (cytryny)
5. Kajjka (cytryny)
6. Asica
7. Magda
8. inga
9. Piwi (z-ż-f)
10. strzaleczka

Według komputera wygrała jako pierwsza:

Piwi, a jako druga (losowanie bez Piwi):
visana.
Zatem dziewczyny dostaną to, co chciały. ;-) Piękne zrządzenie losu.

Po drugie:
ETUI NA TELEFON

Próbowali trafić w liczbę osób:
ciapara - 251
alex - 196
Kajjka - 134
AW - nie o to chodziło w zabawie
MADLINE - 150
Mysza - 123

A wyświetleń 16.10 było:
173
Co oznacza, że wygrała  alex i MADLINE z tą samą różnicą 23.To niesamowite!
Jakby nie było jedno etui będę musiała zrobić. : )
Alex była pierwsza, więc proszę zdecyduj, czy chcesz w tych kolorach/rozmiarach czy innych. Jeśli alex zdecyduje, że dla niej mam wykonać nowe etui, to MADLINE dostanie to z Candy, a jeśli alex zechce etui z Candy, to MADLINE będzie mogła grymasić i wybrać coś dla siebie. ;-)

Po trzecie:
KOLCZYKI SZARO-FIOLETOWO-ZIELONE

Wszystkich komentarzy było:




Komentarzy pod postem o Candy było:



Zatem losujemy z 499-21=478. Komputer wybrał komentarz numer

i jest to beti:



 Po czwarte:
KOLCZYKI W OGNISTYCH KOLORACH

Obserwatorzy publiczni na chwilę północy z 17 na 18 października wyglądają tak:


 Jest ich 81, zatem losujemy:



Liczyłam "po kolei", czyli od lewej do prawej i z góry na dół, zatem kolczyki otrzyma Middia.

Serdecznie wszystkim gratuluję! Dziękuję wszystkim za wspólną zabawę!

Do kogo mogłam, to napisałam. Czekam na adresy i ewentualny wybór prezentów ;-)


edit: 
Bardzo źle się czuję z tym, że nie uwzględniłam Ani w losowaniach, która się tak bardzo starała. Napisała około 60 komentarzy podczas trwania Candy. Dlatego dostanie ode mnie nagrodę. Proponuję kolczyki, które sama sobei wybierzesz z mojego albumu. Przepraszam bardzo i mam nadzieję, że odkupię w ten sposób swoje winy. ;-)

Ania, już będzie dobrze. Przepraszam jeszcze raz. ;-) Dziękuję za pochwały i pozdrawiam serdecznie.
Magda, ciapara, visana, również dziękuję i zapraszam w przyszłości. ;-)
Middia, MADLINE, Piwi, alex, Beti, cieszę się, że cieszycie się z wygranej. ;-) Już niedługo prezenty będą u Was. Proszę wyglądać listonoszy. : )

10 komentarzy:

  1. Osobiście chciałam powiedzieć, że ustawiłam się w kolejce po cytryny, strzelałam numer chcąc wygrać etui a na żadnej z Twoich list uczestników mnie nie ma. Ale mimo to zabawa była fajowa i miałas świetny pomysł z tyn Cabdy,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym i dzięki za dobrą zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miła niespodzianka dla mnie z rana :))) Dziękuję i nie omieszkam pochwalić się wygraną na swoim blogu. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie udało Ci się wszystko zorganizować, było dużo zabawy, dużo prezentów :) i niepewności i emocje do końca :) No i do tego wszystkiego dopisało mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super miła niespodzianka na początek dnia! ;) Bardzo się cieszę zaraz pośle maila. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie z rana rozbudziłaś :) A tak mi coś nie szło dziś, bo pada strasznie... Gratuluję wszystkim wygranym! A jeśli już mogę sobie wybierać, to poproszę o inne etui (mam już niebieskie - również wygrane). Strasznie się cieszę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, jeśli możesz to powiedz mi czy moje maile do Ciebie dotarły? Bo za każdym razem gdy je wysyłam przychodzą jakieś maile zwrotne. I nie wiem teraz czy ten mail z profilu Twojego jest dobry (k.a.t.k.a@o2.pl) - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. A niech to!!!!! Pierwszy raz wygrałąm cokolwiek :) Kasiu!! Sprawiłaś mi PRZEOGROMNĄ niespodziankę!! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję wszystkim zwyciężczyniom:)fajna zabawa :)pozdrawiam Cię Kasiu:)i dziekuje za mila zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...