poniedziałek, 24 października 2011

Czysto informacyjny post

Przed chwilką poleciały przesyłki do Alex i visany. Listonosz jest coraz bliżej!
Otrzymałam informację od MADLINE, że przesyłka do niej dotarła (była wysłana we wcześniejszej turze). Co z resztą? Proszę o informację, kto otrzymał paczuszkę?

Jutro wyślę rzeczy na wymiankę (forum u Maranty), więc będę miała już czas tylko dla "normalnych" prac.
Dzisiaj dostałam awizo. Dzwonek nie działa i listonosz pewnie nawet nie podszedł i nie zapukał do drzwi (ech...), pobiegłam na pocztę i okazało się, że dostałam włóczki na mój nowy zimowy komplet. (Nie mogłam się powstrzymać i już w autobusie zajrzałam, żeby zobaczyć, co skrywa ta paczka. : )
Zastanawiam się na ile mi jej wystarczy, bo miał być szal/chusta i ciepłe rękawiczki, ale obawiam się, że może mi zabraknąć tej włóczki. To chyba jednak nie był przemyślany zakup.
Okaże się w praniu. :-)


visana, zobaczymy jak to będzie. Miejmy nadzieję, że się uda. ;-)
Jeśli chodzi o włóczkę, to dodałam wyżej zdjęcia. Jest bardzo miła w dotyku i już nie mogę się doczekać tych moim wyrobów.
Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z książek. Wczoraj Fotograf martwił się, że mogę go uważać za wielkie dziecko, bo kupił sobie kolejną grę na konsolę, a ja do niego: "Ty masz swoje gry, ja mam szydełko". Przecież cieszymy się jak dzieci, gdy przyjdzie coś nowego.
Cieszę się, że prezenty dotarły i jesteś zadowolona. ;-)
alex, jak mam wenę, to jest szybko, a jak nie, to tygodniami się ciągnie praca, a później potrafię nawet o niej zapomnieć. ;-)

3 komentarze:

  1. Witaj Kasiu,a moze jednak Ci wystarczy tej włóczki?A moge zapytac z jakiej wloczki robisz taki szal?Aaaa i chcialam Ci jeszcze napisac ze zamowilam sobie te ksiazki na allegro o tych stworkach na szydelku teraz czekam za przesylka i jestem ciekawa co tam w nich jest pokazane hihihi:)pozdrawiam Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, ale Ty szybka jesteś! To ja już czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu droga:)wlasnie dzis otrzymalam od Ciebie wspanialy prezencik,bardzo sie ciesze z tego ,kolczyki sa wspaniale a ciasteczko juz zjadlam z moja córka i bylo pyszne:)pozdrawiam Ciebie serdecznie i jeszcze raz dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...