środa, 19 października 2011

Książka po raz kolejny : )

To była kompletna niespodzianka od mojego Fotografa. Dostałam kolejną książkę. Tym razem "Zabawki Szydełkowe" Anny Franek i Marzeny Riegel.



Informuję, że przesyłki powędrowały dzisiaj do Middi, MADLINE, Piwi i Beti.

Jeśli chodzi o to, co mam na szydełku, to
po pierwsze prace na wymiankę z forum,
po drugie skarpetka dla Alex,
po trzecie w planach masa innych rzeczy.

Chciałabym to już, teraz zacząć robić, ale nie mogę, bo matematyka potrzebuje mojej uwagi. Eh, straszne życie studenta.

makramka, może niekoniecznie po tej lekturze, ale na pewno szykują się wielkie nowości. ;-)
Kasia :), może się jeszcze znajdzie. :D
alex, lamika88, przez jakiś czas uważałam, że nie da się pogodzić systematycznej nauki, szydełkowania i codziennych spotkań z Fotografem, ale myliłam się. Dla chcącego nic trudnego, czyli - kompromis. ;-)
alex, Oczywiście, że jest zafascynowany i ciągle wymyśla dla mnie nowe projekty i ma nadzieję, że dzięki książkom moje prace staną się bardziej doskonałe.
Myśli krzyżykiem pisane, pokażę jeśli coś z niej zrobię. ;-) Cierpliwości.
visana, podejrzewam, że to wytwór Allegro, ale nie wiem. ; ) Cieszę się, że się cieszysz.
Katarzyna, taki jest plan. ;-)
kasia, na pewno nie Ty jedna drżysz przed nią. Ja staram się ją ogarnąć, z lepszym czy gorszym skutkiem, ale jeszcze studiuję. ;-)
Ania, matematyka ma to do siebie, że bez systematyczności nie da się (a przynajmniej jest to okropnie trudne) zaliczyć semestru. Na razie to niekoniecznie mi się podoba sposób, w jaki są napisane to opisy, ale mam nadzieję, że zrozumiem je w końcu. ;-) Pozdrawiam.
Mała Gosia, tak to strasznie miłe. : )

11 komentarzy:

  1. oj ciekawie będzie się tu działo po takiej lekturze oj ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze,że też ja nie mam takiego Fotografa.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Coś mi się wydaje, że Twój Fotograf jest zafascynowany Twoją twórczością! A ja sobie poczekam, ja mam z matematyką pewien układ, idziemy na kompromis, więc tym razem daję jej pierwszeństwo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie pokazałaś choć kilka stron ze środka, zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj fajne książki Ci fotograf kupuje...;-) Dobrze rozumiem życie studenta... Ja mam magisterkę na głowie i też zdecydowanie za mało czasu na robótki..;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super masz książki a gdzie mozna takie kupic?bo wiadac ze są bardzo ciekawe:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu to jeszcze raz ja-wyslalam ci moj adres,bo dopiero sie dowiedzialam ze wygrałam u Ciebie,super!!! serdeczne dziekuję.papapa

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ksiazeczka :) na pewno powstanie z niej cos ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny fotograf,a na samo słowo matma mam dreszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten ból, ja studiuję matematykę dopiero dwa tygodnie i już zdązyłam się przekonać ile uwagi należy jej poświęcić. Szczerze zazdroszczę Ci tej książki, już widzę, że pełna będzie superowych opisów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też dostałam książkę o stworkach od mojego obecnie byłego faceta :D miło gdy nasza pasją się interesują

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...