czwartek, 27 października 2011

Podsumowanie candy po raz drugi

Alex i Piwi przyznały się do dostanie ode mnie paczuszek, więc zamieszczam zdjęcia niespodzianek dla nich. ;-)



Kasia :), dziękuję. ;-)
visana, ta dziecięca radość z błahych rzeczy - boskie. ;-) Włóczka jest cudowna i już zaczęłam robić rękawiczki. Jakoś tak dużo rzeczy mam ostatnio do zrobienia: szalik dla Fotografa, dla mnie jakaś chusta może i rękawiczki dla mnie oraz szalik na zamówienie. Mam pełne ręce, a czasu za mało jak zwykle. ;-) Pozdrawiam.
MooNat, Monique Caroline Kosinska, grodzia, dziękuję serdecznie!
Piwi, cieszę się, że się podobają i dobrze się noszą. ;-)
Ania, dziękuję bardzo. Nie tylko Tobie podoba się takie połączenie kolorów, a o tym już wkrótce...

8 komentarzy:

  1. Kasiu-jeszcze raz Ci bardzo dziekuje za prezenciki:)A... i ksiażki z allegro włąsnie dzis odebralam na poczcie i musze Ci sie przyznac ze cieszylam sie jak glupek do nich hihihi:)Bardzo fajne sa tam stworki do zrobienia:)No i ta włóczkę która pokazałas w poscie poniżej to Ona jest super i ma sliczne kolorki,napewno wyczarujesz z niej cos fajnego:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, zazdraszczam takich cudeniek:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponowne wielkie dzięki za te cudowne kolczyki :* Zielono-fioletowo-żółte miały już swój debiut. Musze przyznać, że noszą się bardzo dobrze. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te twoje prace szydełkowe Kasiu:)
    zapraszam do mnie na candy powitalne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten czarno-czerwony pokrowczyk jest boski. To chyba najładniejsze połączenie kolorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. he he robiłam podobne kolczyki tylko bardziej kolorowe;)
    świetne Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...