sobota, 8 października 2011

Szarawo...

Zdecydowanie jestem przeciwna smutnym kolorom - nie trudno się tego domyślić - mimo to powstała czarna bransoletka. Czemu? Po prostu już w piątek stała się świetnym dodatkiem do mojej czarnej bluzki z szaro-białymi wzorami. Polubiłam ją dużo bardziej, kiedy dowiedziałam się, że mojemu fotografowi się podoba.  : )
Wczoraj za moim krakowskim oknem było okropnie. Ciągle padało. Kto wie czy nie przez wyjście na uczelnię w taką pogodę czuję się dzisiaj znowu gorzej. Przeziębienie nie chce ustąpić.
Ale do rzeczy:

Spodobało mi się robienie bransoletek bez zapięć. Trzeba nawlec kilka koralików więcej, ale później nie ma problemu z zapięciem.

Poza tym powstaje niespodzianka na wymiankę na forum u Maranty.

Już niedługo ogłoszę zabawę "Podaj dalej" u siebie, ale muszę najpierw skończyć wszelkie zaczęte projekty.
Eh, i moje zadania z matematyki na studia czekają.  : )


alex, dla mnie "kolorowe" kolory są świetnym sposobem na poprawę nastroju lub po prostu jego wyrażenie. Dlatego też czarny kojarzy mi się ze smutkiem, co oczywiście nie oznacza, że ubrana na czarno jestem smutna.  : )  Jakieś to skomplikowane. Dziękuję i pozdrawiam.  : )
Anka, iwona150, dziękuję serdecznie!  : )
lamika88, ja cały tydzień leniuchowałam, to może przynajmniej jutro zmuszę się do nauki, bo inaczej znowu nie ominie mnie sesja poprawkowa. :D Dokładnie! Kiedyś trzeba odpoczywać i podtrzymywać nałóg. :P Dziękuję!

8 komentarzy:

  1. Czyja wiem czy czerń jest smutna? Pewnie trochę tak, ale mi się bardziej kojarzy z elegancją i czasem taki mały czarny dodatek jest tą przysłowiową kropką na "i" - właśnie jak Twoja bransoletka, nie smuci, tylko dodaje elegancji i wyrafinowania do wyglądu kobiety. I przyciąga wzrok - Twojego Fotografa :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bransoletka!:-) Oj zadania... Ja od tygodnia robótki w rękach nie miałam...:-( Ale dzisiaj wezmę ile można żyć na przymusowym odwyku...;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. exstra jest ta bransoletka pomimo ze w kolorze czarnym to ten biały dodaje jej magicznego uroku:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka śliczna. Widzę, że koraliki przypadły Ci di gustu. Z matmy mogę pomóc (jeżeli tylko dam radę).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bransoletka. I można ją nosić w zasadzie do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna :) a zadań z matmy nie zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...