sobota, 26 listopada 2011

Chwalę, chwalę się i dziękuję

Po pierwsze chciałam się pochwalić i Wam serdecznie podziękować. ;-)
Powinnam dzielić czas mojego bloga na ten przed- i poszalikowy. Chodzi oczywiście o szalik z Nyan Cat'em.
Często zaglądam do statystyk, żeby się dowartościować. :D Przed Nyan'em było około 100-200 wyświetleń stron bloga dziennie, gdy nie publikowałam żadnego posta i 200-300, gdy coś napisałam. Jakież było moje zdziwienie i radość, gdy zobaczyłam, że w "dniu szalika" było ich aż 697! Aktualnie w dniu bez posta jest około 250 wyświetleń i 300-400 w dniu z postem. Powinnam być wdzięczna Martynie, że zamówiła u mnie szalik, który robi taką furorę na mieście, że już pierwszego dnia jego użytkowania 3 osoby zaczepiły ją z pytaniem: skąd ma? ;-)
Jestem straszną egositką, ale zależy mi na sławie bloga. W końcu po to wszyscy piszemy. Chcemy być zauważeni. Okropne.

Mimo wszystko bardzo dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają. Uwielbiam to!

Niedawno odkryłam blog Ravy, która specjalizuje się w koralach. Uważam, że warto do niej zajrzeć szczególnie, że blog jest dosyć młody, a warto pomagać nowym talentom.

Blog ma ponad rok, a to mój 99 post. :D



Wczoraj były moje imieniny. To były pierwsze moje imieniny tak "hucznie" świętowane. Dziękuję wszystkim, którzy się do tego przyczynili (jakoś tak strasznie prywatnie się zrobiło).


Ania, Rava, Myśli krzyżykiem pisane, visana, Anonimowy, serdecznie Wam dziękuję. ;-)

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych imienin. Serdecznie gratuluję Co sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stu lat radości i uśmiechu:) Dziękuję za rekomendację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wszystkiego najlepszego z okazji Twoich imienin :)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. och,jak mam nie zaglądać, jak to prawdziwy raj dla duszy i dla oczu. W kółko oglądam Twoje prace i z ciekawością czekam na nowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...