poniedziałek, 28 listopada 2011

Rękawiczki i inne "głupoty"

Skończyłam rękawiczki. :D Ku mojej uciesze zostało mi jeszcze trochę włóczki na czapkę, ale wróćmy do rękawiczek. Możliwe, że powstanie do nich opis, bo mam wszelkie potrzebne informacje. Trzeba je jedynie przełożyć na język bardziej zrozumiały dla reszty szydełkowej braci. ;-) Opis jest bardziej doskonały niż ten do moich ostatnich rękawiczek, dzięki temu one same lepiej pasują do ręki.
Rękawiczki są podwójne i bardzo cieplutkie. Specjalnie tak fantazyjnie pozmieniałam kolory - u mnie nie może być normalnie. : )
Wzór to zwykłe słupki. Ze zwykłego lenistwa nie powstały one we wzorze takim jak komin. (Cóż za szczerość, panno Kasiu.)





Tak wygląda jedna z nich z lewej strony:


Na blogu u Ravy zostało ogłoszone Candy. Zapraszam!


Jeszcze chciałam powiedzieć, że to mój setny post, a jeszcze przed chwilką na blogu było 99 obserwatorów i tyleż samo postów. :-)
Dziękuję wszystkim za odwiedziny!
Uciekam do matematyki...



iwona150, Mała Gosia, visana, lamika88, ciapara, Katarzyna, olllq, dziękuję Wam bardzo serdecznie. Uwielbiam ten miód w postaci Waszych komentarzy. ;-)

7 komentarzy:

  1. Piekne rękawiczki Kasiu,i ta z lewej strony, nawet nie wygląda jakby byla na lewej hihihi,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za szydełkowe rkęawiczki... ja pozostanę przy drutowych...ale podziwiać nie przestane!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. o prosze jak sie panna Kasia rozchasala :) ze juz nawet wzorki bedzie zamieszczac :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rękawiczki . Zwykle robię je bez wzoru , że tak powiem ,na miarę . Jednak czekam na Twój opis z niecierpliwością i na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...