sobota, 19 listopada 2011

Świąteczna rękawiczka

Oczywiście rękawiczka dla zakochanych. ;-) Polecenie klienta brzmiało: w białym i czerwonym kolorze z akcentem świątecznym.
Przejście w inny kolor, to znowu inspiracja z "Szydełkowych inspiracji": oczko łańcuszka, półsłupek, a w drugim rzędzie: półsłupek, oczko łańcuszka. To dosyć ciekawy i bardzo przyjemny w robocie wzór.
Zdjęcia pomimo pochmurnej pogody i czerwonego koloru, wyszły bardzo dobrze. Biały kolor świetnie kontrastuje ze wszelkimi kolorami.

Rękawiczka z jednej i drugiej strony:



I zbliżenie na gwiazdki:


U mnie aktualnie nastąpiło wielkie leniuchowanie przez szydełkowanie. Dosłownie! Prawie nic nie robię, nawet nie chce mi się chodzić na zajęcia, a zamiast tego siedzę z szydełkiem non stop. Niebezpieczne robi się to moje uzależnienie.

sajuki, lamika88, Agnieszka, visana, agus2003, Katarzyna, BlueEyedGirl, Kasia :), Owca Inblack, iwona150, dziękuję wszystkim i każdej z osobna! Pozdrawiam serdecznie i ściskam cieplutko.
lamika88, obawiam się, że to wszystko przez pogodę. Już nie raz przeżywałam przesilenie wiosenne ogólnym osłabieniem organizmu. :P Czemu więc nie miałabym cierpieć, gdy lato zmienia się w zimę, a nieba brak, bo zakrył je smog?

10 komentarzy:

  1. Super rękawica! Kasiu znam te leniuchowanie... Mam ostatnio tak samo...:-D To chyba zbliżające się Święta tak rozleniwiają... Ta perspektywa dwóch wolnych tygodni...;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak patrzę na tą rękawiczkę to niemal słyszę dzwonki zaprzęgu Świętego Mikołaja :D Bardzo zimowa i bardzo świąteczna. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i niebezpieczne ale za to jakie przyjemne i fajne rzeczy wychodzą z tego uzależnienie:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rękawiczka! Takie uzależnienie - fajna sprawa, szkoda, że ja nie mam czasu na to żeby się tak uzależnić:)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza rekawiczka!! E tam, nie ma co marudzic, bo takie uzaleznienie jest jak najbardziej wskazane :))

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest ekstra!!! :)
    pierwszy raz coś takiego widzę i muszę przyznać, że pomysł jest genialny a wykonanie jeszcze lepsze;)
    Podoba mi się Twój blog więc dołączę do Twoich obserwatorów;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No i prawdziwie świąteczna rękawica,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzależnienie robótkowe dopada nie tylko Ciebie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ,te kolorki dodają jej uroku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...