piątek, 11 listopada 2011

Wymiana na Maranciakach

Uwaga! Dużo oglądania.  : )

Zakończyła się już jakiś czas temu wymiana na forum u Maranty. Bardzo mi się podobało. : ) Było dużo emocji, a przede wszystkim - radości.

Taki prezenty przygotowałam dla mojej ofiary Danusi (zdjęcia niestety nie są dobrej jakości):
Kilka par kolczyków:








Broszka w kształcie róży (założeniem wymiany był różany drobiazg):



Rękawiczki. Przez to, że są czerwone, nie dało się zrobić dobrego zdjęcia.W głównej części są podwójne, żeby wiatr przez nie "nie przelatywał". :)


 Szaliczek, także czerwony i pokaz na ludziu, czyli na mnie.


Etui na telefon, co by nie marzł w zimie. :)


Miś dla synka Danusi (okropne zdjęcie, wiem):


Przydasie:



I wszystko razem:


Teraz będę się chwalić tym, co dostałam od we_st, a trzeba Wam wiedzieć, że strasznie podobają mi się te rzeczy. :)
Na początek główna część prezntu, czyli moje wymarzone pudełko na kolczyki obfotografowane ze wszystkich stron (zamknięte):


(otwarte)


 (z widokiem na rączkę do szuflady)



(z lekko wysunięta szufladą)


(z wyjętą szufladą i położoną na górze)


(z zawartością w górnej części)

(z zawartością w szufladzie)


Dostałam etui na moją drugą parę oczu. Leży przy moim łóżku i okulary lądują w nim na noc. Jeszcze nie miały tak dobrze ze mną i zawsze kładłam je gdzieś obok łóżka, a potem zdarzało się, że kot się nimi "bawił" w nocy. Czyż nie jest śliczne? I jeszcze te nocne dodatki. :)



Dostałam także pudełeczko na drobiazgi. Jeszcze nie znalazło swojego przeznaczenia, ale na pewno coś się dla niego znajdzie. :)





Poza tym mnóstwo cudownych przydasi. :)  Czasami mam wrażenie, że nie potrzebne mi kolejne szydełko, bo mam ich już tyle, a później się okazuje, że jednak to nie prawda i brakuje jakiegoś po środku.




Aha... Były jeszcze ciasteczka w bardzo fajnym słoiku. Wzięłam je do domu i zostały zjedzone, a o słoiku zapomniałam, gdy wracałam do mieszkania. :D

Dziękuję!

PS. Już niedługo pokaz szalika i pewnej rękawiczki, potem znowu szalik. Będzie się działo :)


Asica, Prządka, lamika88, kasia, Katarzyna, alex, dziękuję bardzo za siebie i w imieniu mojej ofiarodawczyni. ;-)
we_st, widzę, że to była udana wymianka. Przynajmniej z mojej strony. :D
Katarzyna, oczywiście, że skontaktuję Cię z tą Panią.
alex, ono jest zdecydowanie zbyt duże na patyczki do uszu. ;-) A we_st jest niesamowita i ilość jej talentów wydaje się nie mieć końca. Każda rzecz w innej technice. Istne szaleństwo!

10 komentarzy:

  1. kolczyki - kapeluszem mnie rozbroiły - BOSKIE!!! misiek uroczy!!! a prezentów zazdraszczam ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz Kasiu jak mi miło. A to z tego powodu, że przypadły Ci do gustu moje prace. Pudełko z zawartością dużo lepiej się prezentuje.
    Niech te przedmioty dobrze służą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zazdraszczam! Pudełko zapiera dech w piersiech:) Kolczyki kapeluszowe (pozostałe też) bardzo, bardzo!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenciki wymiankowe!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu "kapeluszowe" kolczyki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście cała wymianka super,super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie cuda i cudenka!! Czy ja moge prosic o linka do tej Pani od cudnego cudenka na kolczyki?? Blagam!! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku! Jakie cudeńka! To co Ty zrobiłaś jest śliczne (jak zawsze), ale to co przygotowała dla Ciebie we_st to istne szaleństwo! Nie znałam wcześniej jej twórczości i muszę to nadrobić! A to białe pudełeczko, to ja bym wykorzystała na patyczki do uszu :) Bo sama nad czymś takim myślę :) A szkatułka jest cudowna! Aż kilka razy przewijałam zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje Ci bardzo Kasia :)) No i dzieki za odwiedziny u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko to co pokazałas jest superowe,same wspaniałości i ja spóźnilam sie z ogladnieciem tego postu bo u mnie ostatnio wiecznie ktos siedzi w kompie,ale dzis obejrzalam to wszystko-rewelacja:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...