wtorek, 6 grudnia 2011

Mikołajkowo

Mam kilka zaległych prac do pokazania. Są to prezenty, które dzisiaj w zastępstwie Mikołaja wręczyłam najbliższym. :D Miałam Was od razu zarzucić wszystkimi zdjęciami, ale uznałam, że tak pięknie nie będzie. Dlatego też pokażę Wam dzisiaj zdjęcia opakowanych już prezentów, a każdego dnia Waszym oczom ukaże się zawartość jednego z nich.
Muszę Wam powiedzieć, że pakowanie prezentów o nieregularnych kształtach to mój debiut. ;-) Jestem z niego bardzo dumna.






Możecie zagłosować na prezent, który chcecie najpierw zobaczyć. : )

Pokażę Wam jak wygląda mój ulubiony warsztat pracy. Laptop z czymś do oglądania, słuchawki na uszach, oparta o ścianę z szydełkiem w dłoniach potrafię przesiedzieć cały dzień. :-)


Z okazji Mikołajek od mojego Mikołaja dostałam Benka, który z niebywałą gracją przygląda się moim poczynaniom. Czyż nie jest cudowny?



PS. Zgubiłam rękawiczkę, którą się ostatnio chwaliłam. Przy okazji powstawania nowej będę robiła zdjęcia, które przydadzą się do zapowiadanego wcześniej opisu.


Annie, Fotograf wymyślił imię. Zdolny chłopak, a narzeka, że jest mało kreatywny. : )  Cukierek już dziś.
lamika88, nie do końca cały czas siedzę w tej samej pozycji, ale na pewno w podobnej. :D Pierwsza paczuszka już po jutro. ;-)
Katarzyna, obawiam się, że powinna powstać Twoja nowa para rękawiczek :D
Rava, nie dziwię się, bo są przesłodkie!
Anko, dziękuję za wszystko!

5 komentarzy:

  1. Skądś znam taki warsztat pracy:D
    Benek jest przecudny i ma bardzo ładne imię:)
    A najbardziej ciekawi mnie co takiego kryje cukierek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tylko dziwi jak możesz przesiedzieć w takiej pozycji długo...?:-D Mi po pół godziny nogi by wysiadły od trzymania laptopa...:-D Misiek uroczy:-) A najbardziej ciekawi mnie co znajduje się w pierwszej paczuszce...:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez zgubilam rekawiczke... czyzby to wydarzenie mialo sie stac pretekstem do stworzenia nowego kompletu??....hmmm.... cos mam ostatnio lenia

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałam takiego samego, tylko białego! kocham go!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrowienia dla Benka jest uroczy. A do rękawiczek proponuje sznureczki są naprawdę skuteczne i można je dyskretnie przyczepić do rękawów.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.
    http://handmade-anko.blogspot.com/2011/12/candy-dla-przyjemnosci.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...