czwartek, 8 grudnia 2011

Podwójna czapka, czyli...

... to co zostało ukryte w tym prezencie:



Byłam ogromnie dumna z siebie, gdy wymyśliłam tą czapkę. Mój kochany Fotograf od dawna uwielbia Nyan Cat'a. Chciał nawet, żebym mu zrobiła szalik z nim, ale powiedziałam, że go nie będzie przecież nosił.
Wymyśliłam podwójną, dwustronną czapkę. Pierwsza strona powstała jako ta do oficjalnego używania i miała pasować do szalika.



Druga miała być pokazywana przy jakichś specjalnych okazjach, w których można sobie pozwolić na odrobine nyan'owego szaleństwa. Okazało się, że mojemu Fotografowi okropnie spodobała się ta kolorowa wersja i używa tylko jej pokazując się na ulicy i dziwiąc się, że ludzie na niego patrzą. Potem jeszcze z dumą się chwali znajomym, że ma zdolną dziewczynę. :D




Choruję. Kaszlę, kicham. Siedzę w łóżku i szydełkuję całymi dniami. ;-)

Anka, BeaśkaOlaboga, Mała Gosia, lamika88, violetta666, Pchle psotki, kasia, Tami, aureliamyszkaszara, dziękuję Wam wszystkim bardzo! Dziękuję za życzenia zdrowia, wszelkie pochwały i pozdrawiam cieplutko. ;-)

10 komentarzy:

  1. REWELKA też wolałabym tę kolorową stronę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie! Kasiu, ilekroć zaglądam na Twojego bloga dostaję oczopląsu... Ale ta czapka... no czysta rewelacja, świetny pomysł, a wykonanie mistrzowskie! Mój Luby co prawda fanem Nyana nie jest, ale że lubi anime, to może podobną dwustronną czapaję zrobię ;) Ehh... śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha i na dodatek ciepła czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna czapka:-D Zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z czapką jest rewelacyjny :))

    Kasiu zdrówka Ci życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czapa.
    Zdrówka życzę, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł super,wykonanie świetne no i zdrówka życzę:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, a wykonanie po prostu boskie, dużo zdrówka :)
    Buziaki z mroźnej i wietrznej Holandii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...