środa, 18 stycznia 2012

Ceny i dlaczego mnie nie ma

To przykre, ale narazie nie mam Wam nic do pokazania. Obiecałam sobie, że przynajmniej we własnym mieszkaniu nie będę robić na szydełku kosztem nauki aż do czasu posesyjnego. Pierwszy egzamin dopiero w następny piątek, ale jest dużo nauki przez jakieś ostatnie kartkówki czy kolokwia. Zajmuję się też uzupełnianiem zaległych notatek i tak oto mam do przepisania kilka wykładów w ciągu najbliższych dni.
Potem od 25 stycznia do 5 lutego (13 dni) mam 7 egzaminów (tudzież kolokwiów). Będzie fajnie :D


(Troszkę kolorków na poprawę nastroju  : ) 

Żeby nie było tak strasznie smutno i narzekająco na biedny los studenta, który głównie uczy się podczas sesji (a ja jako studentka matematyki powinnam to robić regularnie i rozwiązywać zadania), to podam Wam linku do dwóch fajnych postów na temat wyceny rękodzieła szydełkowgo i drutowego, czyli o

Poza tym zapraszam też tutaj, aby poczytać o tym obrazku, który niedawno pojawił się na moim blogu.


Pozdrawiam wszystkich, którzy do mnie zaglądają mimo mojej nieobecności.

16 komentarzy:

  1. Powodzenia na kolokwiach. Ja juz powoli kończę. Byle do końca przyszłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Cię i dziękuję ;-)

      Usuń
  2. powodzenia życzę! wiem co czujesz, bo mnie też się zaczyna sesja.. jutro pierwszy egzamin ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę powodzenia!

      Usuń
    2. zazdroszczę Wam troszkę tych egzaminów... a mam to już za sobą niestety :( ale powodzenia życzę oczywiście ;)

      Usuń
    3. Pewnie i my kiedyś do tego zatęsknimy. Pewnie nawet już niedługo.
      Dziękuję za powodzenie : )

      Usuń
  3. Powodzenia na sesji! Jeszcze zatęsknisz za czasem siedzenia z nosem w książkach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;-)
      Wiem, że tak będzie : ) Eh...

      Usuń
  4. Współczuję tych kolokwiów, ale w sumie i tak masz lepiej ode mnie bo wiesz z czego będą.

    Ja mam przed sobą egzamin potwierdzający mój zagraniczny dyplom i nie mam pojęcia czego się spodziewać, bo szanowna komisja układająca pytania nie chce nic zdradzić :/

    Trzymam za Ciebie kciuki :) (mi nawet one nie pomogą :/ 1 termin trzeba potraktować czysto "zwiadowczo")

    PS. Mój stary blog www.wilandraw.blogspot.com
    został zreaktywowany pod nowym adresem www.wilandras-world.blogspot.com
    wciąż trwają prace nad szablonem ale 1 post już jest :)
    ZAPRASZAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i wyrazy współczucia.
      Mimo wszystko życzę powodzenia ;-)
      Pozdrawiam serdecznie ;-)

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...