czwartek, 5 stycznia 2012

Cthulhu

Cthulhu miały być prezentem-niespodzianką dla Fotografa z okazji 8 miesięcy razem, ale niestety byłam słabym ukrywaczem i maskotki znalazły się w zasięgu jego wzroku. Trudno. Dzięki temu stworek ma zdjęcie z nim. ;-)

Powstały aż trzy takie stworki i każdy jest w innym rozmiarze.

Cthulhu zrobiony podwójnym Kotkiem i szydełkiem 4mm:



Cthulhu zrobiony pojedynczym Kotkiem i szydełkiem 2,5mm. Macie wrażenie, że są identyczne?



Dla porównania:


Na koniec cthulhu w kolorach bagiennych szydełkiem 3,25mm (na specjalne życzenie dla przyszłego właściciela):



Teraz zdjęcie, a na którym to najmniejszy cthulhu wskoczył do kieszeni mego dżentelmena.


I na koniec cała, szczęśliwa gromadka:


Poniżej zdjęcia z książki, z jakiej go robiłam:



Katarzyna, Magdusia, MAGARO-art, iwona150, Egotiste, Ania, visana, Emilia Baczyńska, minimysz, Anna, dziękuję serdecznie za wszelkie uwielbienia dla Cthulhu. ;-)
Ania, Cthulhu to postać chyba z gier. Ma wiele przedstawień. Cechy charakterystyczne to zielony kolor, macki przy twarzy i skrzydła.

14 komentarzy:

  1. Superaśny! W życiu bym nie powiedziała, że to są dwa różne rozmiary!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, bliźniaki :)
    Też jestem właścicielką tej książki, oprzeć się jej nie mogłam, same słodziaki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. identyczny jak ten w książce ;) różni się tylko kolorem. Gratuluję umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super maskoty. Ale co to jest Cthulhu to z jakiegoś filmu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kasiu,twoje stworki są cudowne,wiesz,że ja przytargalam sobie wloczkę i zamierzam zrobic takiego samego stworka ,wczoraj mialam taki plan a dzis patrze, ze Ty masz taki zrobiony:)super to wyszlo:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cthule są de best :) świetne wyszły, moje na podstawie tego wzoru to zazwyczaj maleństwa (kilka ich już zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cthulhu wyszły słodko (według tego wzoru inne nie wychodzą :) ), jednak na Twoim miejscu umieściłabym raczej informację o książce, z której wzięłaś wzór, bo takie umieszczanie zdjęć poszczególnych stron jest łamaniem prawa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje Ci Kasiu za odwiedzinki mojego bloga,ja tez zawsze podziwiam Twoje prace,bo sa naprawde fajne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam spróbować zrobić ninję z tej książki, ale niestety nie mój poziom zaawansowania :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam.Posiadam tą książkę i próbuję zrobić Cthulhu ale nie wiem jaka jest różnica między "gubieniem" a "pominięciem" oczka. Mógłby mi ktoś w tym pomóc? Paulina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnej różnicy. Autorce po prostu chodzi o to, że w odpowiednim momencie nie przerabiasz jednego półsłupka, omijasz go najzwyczajniej w świecie i idziesz dalej :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za pomoc :D

      Usuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...