czwartek, 12 stycznia 2012

Komin po raz drugi

Powoli powstawał kolejny komin. Tym razem jestem bardzo zadowolona.
Ma około 24cm szerokości i 130cm długości.





Moje małe rady o kominach:
=> Proszę się zbytnio nie sugerować wymiarami (szczególnie, jeśli chodzi o długość). Z doświadczenia wiem, że wszystko zależy od wzoru, a przede wszystkim od rozmiaru włóczki i szydełka.
=> Na pewno należałoby dobrać większe szydełko niż zwykle do danej włóczki, żeby robótka była dosyć lejąca.
=> Proponuję robić komin o zadanej szerokości (najlepiej 25-30cm), mierzyć go w miarę przybywania długości i gdy uznamy, że ma właściwe wymiary, zakończyć i zszyć.


Anka, Pchle psotki, Kokotek, Gogolok, Ania, dziękuję serdecznie!
Pchle psotki, oczywiście, że szydełko. Tylko tego drutu z haczykiem używam. ;-)
Wilandra, cieszę się  : )

8 komentarzy:

  1. Śliczny komin, na początku zastanawiałam się szydełko czy drut?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super takich rad mi trzeba było :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, pulsuje kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komin i bardzo przydatne rady :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Komin super. Na pewno przyda Ci się, bo pogoda sie psuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też przez chwilę zastanawiałam się czy komin jest zrobiony na drutach, musiałam przyjrzeć się lepiej zdjęciom. Podoba mi się :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę ile rzeczy się można dowiedzieć .Właśnie miałam problem z robieniem komina. Jaki powinien być długi i jaki szeroki, a teraz już wiem. Dzięki.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...