niedziela, 8 stycznia 2012

Melanżowa rękawiczka

Tak... Kolejna rękawiczka dla zakochanych. Tym razem z melanżowej włóczki. Lubię je robić i przestaję korzystać z opisu :D
Na pewno powstaną nowe i tak aż mi się nie znudzi oraz Wam, oczywiście. ;-)


Kolory troszeczkę odbiegają od rzeczywistości, ale czegóż można wymagać w tak pochmurny dzień od mojego telefonowego aparatu?
Byłam zdziwiona, że ta włóczka tak ciekawie układała się kolorami, kiedy ja używałam szydełka i słupków.  : ) Może dlatego, że dosyć często zmieniały się te kolorki?

Piwi, Magdusia, Jadzia, visana, Ania, dziękuję serdecznie!

5 komentarzy:

  1. Przepiękna kolorystyka. A taka rękawica to świetny pomysł dla zmarzniętych rąk zakochanych par ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne te kolory :)
    Ułatwiasz życie zakochanym, miłe z twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i pomysłowe rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale kolorki i super sie przezentuje ta rekawiczka:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki super! Uwielbiam Twoje rękawice.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...