sobota, 28 stycznia 2012

Skarpetki od Kariny

Wzięłam udział w zabawie podaj dalej w Poplątanym świecie u Krainy. Nawet nie wiecie, jakie było moje zaskoczenie, gdy zamiast oczekiwanej przesyłki z Allegro dostałam przepiękne skarpetki zrobione na drutach.
Tak się prezentuje zdjęcie całego prezentu:


Jeden z "cukierków" to tylko papierek, bo jego zawartość była zbyt kusząca, żeby mogła w nienaruszonym stanie doczekać zdjęcia.
Teraz fotografie samych skarpetek z ewentualnym wypełnieniem w postaci moich nóg. :D





Można się jeszcze ustawić w kolejce u Kariny po takie upominki. Informacje w tym poście.

PS. Coś tam tworzę na szydełku. Mam nawet pięć zaczętych rzeczy (nie licząc misia, o którym chyba już na dobre zapomniałam), ale aktualnie najważniejsze są egzaminy. Na razie udaje się wszystko zaliczać, ale możliwe, że dobra passa się skończy z nadejściem poniedziałku.Teoria grafów czeka  : )
PS2. Niedługo i u mnie pojawi się zabawa "podaj dalej", ale aktualnie nie mam czasu (por. PS.) ;-)

17 komentarzy:

  1. Kasiu superowe skarpety dostałaś i cieplutkie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Krainy i również pozdrawiam. ;-)

      Usuń
  2. Oj, fajne skarpeciochy :)) Gdzie ty znajdujesz te wszystkie zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Kariny.
      Tą pewnie akurat znalazłam przy oglądaniu blogów nowych obserwatorów. :)

      Usuń
  3. Bardzo mnie to cieszy, że Ci się podobają skarpety :) Mam nadzieję, że długo będą służyć. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za powodzenie na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj miały swoje "pierwsze wyjście". Świetnie się spisały : )
      Dziękuję ;-)

      Usuń
    2. cieszę się że się spisały :) na szczęście zdążyłam przed największymi mrozami :) Mam nadzieję, że długo będą Ci służyć ;)

      Usuń
    3. Dokładnie tak. Wyczucie czasu masz niesamowite! :)

      Usuń
  4. powodzenia na egzaminach:)
    śliczne skarpety dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne skarpetki dostalas i ucz sie ucz co zdasz te egzaminy:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się uczyć. Dziękuję w imieniu Kariny i również pozdrawiam : )

      Usuń
  6. Słodki prezent dostałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Śliczne rzeczy dostałaś. A co do egzaminów to zupełnie jakbym słyszała siebie ;) moja "próba ogniowa" nadejdzie jutro :) a jak tobie poszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden przedmiot, czyli dwa egzaminy (pisemny i ustny) już za mną i mogę zapomnieć o grafach, chociaż je już teraz całkiem lubię. :)
      Powodzenia!

      Usuń
  8. Bardzo fajne te skarpetki, zapraszam też do zabawy u Majaleny, trzymam kciuki za egzaminy, i zapraszam na mój blok

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...