sobota, 4 lutego 2012

Podsumowanie siódemkowej zabawy

Po pierwsze przepraszam, że dopiero teraz, ale wystąpiły nieoczekiwane problemy techniczne czysto internetowe. ;-)



Jak przypuszczałam, dostałam więcej niż jedno zdjęcie z samymi siódemkami. Pewnie byłoby ich więcej, gdyby finał nie nastąpił około 2:00 w nocy ;-)

Jako pierwsza zdjęcie magicznych siódemek przesłała MADZIOREK, co zapewniło jej otrzymanie nagrody. Otrzymałam też zdjęcie od tajemniczej osoby o inicjałach A. M. (jak mniemam), która otrzyma jakiś inny drobny prezent.

Serdecznie gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę!

Miło mi, że przybyło z tej okazji kilku nowych obserwatorów. Szkoda tylko, że już zaczynają znikać.

Prywatnie: uczę się... Jestem wykończona i ciągle zmęczona, a w piątek oblałam egzamin. 9/20 punktów. Potrzebowałam jeszcze dwóch do zaliczenia i dzisiaj szczęśliwa jechałabym po wpis. Poprawka w następnym tygodniu.
W niedzielę ustny z analizy. Pochodne i całki funkcji wielu zmiennych.

Poza tym mam kilka zamówień szydełkowych i wszystkie odkładam "na potem", bo sesja. To dziwny czas w życiu studenta. Ponad tydzień wyjęty z życiorysu.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających, a w szczególności studentów ;-)

9 komentarzy:

  1. Chciałam złapać, ale się nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też polowałam na te siódemki, ale godzina druga w nocy to dla mnie zbyt późna pora ;)

      Usuń
    2. Szkoda, że nie mogłam zatrzymać tego licznika na popołudnie ;-)

      Usuń
  2. A to szczęściara :) Gratuluję oczywiście ;)

    PS. Zapraszam do mnie na... kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla szczęściarek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściarom gratuluję. Sama polowałam na ten licznik :) Ja na szczęście mam już analizę za sobą - piątke dostałam :) Ale za to mam przed sobą algebrę. Jest to dla mnie jak nauka chińskiego - przestrzeni liniowej w ogóle nie czaję. Ale może jakoś to zaliczę. pozdrawiam i powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...