wtorek, 28 lutego 2012

Pomoc dla Mikołaja

Mikołaj to uroczy chłopiec z mojej rodziny. Urodził się jako wcześniak ważący 670dag. Wyobrażasz sobie? To dużo mniej niż opakowanie cukru (przepraszam za porównanie). Swoje pierwsze miesiące życia spędził w szpitalu, gdzie lekarze każdego dnia walczyli o jego życie.


Mikołaj aktualnie jest dwulatkiem, który dzięki rehabilitacji zaczyna powoli chodzić. Niewiele mówi. Ma duże problemy ze wzrokiem. Bezpieczne szkła do okularów są dosyć kosztowne. Ponadto potrzebna jest codzienna rehabilitacja i turnusy rehabilitacyjne. Serdecznie proszę o pomoc.

Jak możesz mu pomóc? 
Przekaż 1% swojego podatku.
Numer ewidencyjny: 16967
Radoń Mikołaj
KRS 0000037904

Łatwo jest czytać o tragediach, które nie dotyczą nas osobiście, a Mikołaj jest moim małym kuzynem, któremu należy się normalne życie.

W imieniu rodziców dziękuję za każdy przekazany grosik.

Podaj informację dalej.

4 komentarze:

  1. Niestety przekazałam już 1% innemu Mikołajkowi z mojego miasta. Chłopiec urodził się bez rączek i nóżek, a rodzice zbierają fundusze na protezy. Swoją drogą ile dzieci jest chorych. Sama mam dziecko autystyczne, ale już duże, a kiedyś nie było takich możliwości pomocy jak teraz.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie. ;-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Szkoda że tak późno podałaś tę informację. Już się rozliczyłam. Za rok koniecznie podaj tę informację szybciej, najlepiej na początku stycznia. Bynajmniej trzymam kciuki że na jego konto wpłynie mnóstwo pieniążków. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety późno się dowiedziałam o tym.
      Mam nadzieję, że uda się nazbierać troszkę pieniążków.

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...