poniedziałek, 20 lutego 2012

Szalik z Nyan'em po raz trzeci

Powstał kolejny szalik z Nyan Cat'em na zamówienie. Tym razem stało się to w rekordowym czasie, bo właściwie w dwa dni :D
Uznałam, że audiobooki sprawią, że będę szybciej szydełkowała, bo nie będę traciła czasu na patrzenie na ekran. Nie myliłam się.





Macie jakieś propozycje książek o psychologii? Chodzi mi o coś, czego można posłuchać, będzie ciekawe i pouczające dla zwykłego człowieka, który wcześniej z psychologią nie miał nic wspólnego.

22 komentarze:

  1. O jacie!!! Tęcza w lutym!!! Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny szalik i ten wzorek :-)
    A jeśli chodzi o psychologię, to kiedyś mężowi kupiłam pod choinkę "psychologia dla każdego" wydawnictwa świat książki, jest wciągająca jak to mąż stwierdził :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwały i propozycję książki : )

      Usuń
  3. Fajna sprawa z tym słuchaniem :) Szkoda tylko, że tych książek, które muszę się nauczyć do maja nie ma w wersji audio :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Dzisiaj znalazłam Twój blog i na pewno będę tutaj często zaglądać, ponieważ opisujesz jak zrobić daną rzecz i to jest super!!! A ten szalik przefajny!!! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za zachwyty i również pozdrawiam. ;-)

      Usuń
  5. exstra szalik z nynkiem i te kolorki iście wiosenne,super ,az mi sie wiosennie zrobilo na sercu.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bajecznie kolorowy - super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam "Psychologia i życie" Zimbardo oraz (co polecam bardzo, bardzo)"Psychologia - Podejścia oraz koncepcje" Carol Tavris, Carole Wade. Książka ta napisana jest przystępnym językiem, przez dwie kobitki idealna dla początkujących.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ps. Świetny ten szalik :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...