środa, 29 lutego 2012

Zakończenie polowania

Troszkę długo to trwało, bo zwyciężczyni mojej zabawy mieszka sobie w Hiszpanii. Wiem już, że do MADZIORKA dotarła przesyłka. Chłopcy są zadowoleni. Tak, też byłam w szoku, gdy przeczytałam "moi chłopcy lubią: jeden żółty, drugi zielony ;-) może też być coś z niebieskim". Oczywiście chodzi o synów, a rękawiczka służy podczas "spacerów" do szkoły.
To najbardziej kolorowa rękawiczka jaką kiedykolwiek stworzyłam. Tak mi się przynajmniej wydaje. : )



Serdecznie proszę też o przeczytanie poprzedniego posta.

8 komentarzy:

  1. Ślicznie dobrałaś te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I faktycznie baaardzo kolorowa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. JEST FANTASTYCZNA !! bardzo Ci za nią dziękuję.
    Jak na nią patrzę to aż mi żal że zima już za nami, bo mamy w dzień nawet +20 st ;-)
    Za to następnej zimy maksymalnie ją wykorzystamy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie chce mi się czytać o tych 20st... Eh.
      Strasznie się cieszę, że rękawiczka się podoba i dotarła szczęśliwie.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...