czwartek, 22 marca 2012

Bazarek Małopolanek

Zostałam poproszona przez Grodzię o stworzenie bloga, który byłby Bazarkiem Małopolanek.
Aktualnie udało mi się uczynić coś takiego:
http://bazarekmalopolanek.blogspot.com/
Na bazarku można wymieniać, kupować, sprzedawać, składać oferty do zamówień.
Wszystkich chętnych z Małopolski zapraszam do napisania e-maila do mnie (adres stworzony na potrzeby bazarku):
bazarekmalo@gmail.com

Gdyby ktoś miał ochotę stworzyć banerek dla bazarku, to ja bardzo chętnie go przyjmę :)

1 komentarz:

  1. Hej:) Świetny ten twój blog:) Masz ogromny talent! Ja jestem tak początkująco-średniozaawansowana w szydełkowaniu :-D Chciałabym zrobić komin. Więc pragnę Cię poprosić żebyś w wolnym czasie zrobiła jakiś post z kursem jak od początku zrobić zwykły, jednokolorowy komin. Wszędzie są porady żeby nie zwracać uwagi na szerokość itp., ale nigdzie nie ma kursu jak zacząć i robić komin:) Proszę więc serdecznie, żebyś zrobiła taki podstawowy kursik jak tylko znajdziesz czas. Pozdrawiam i z góry dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...