piątek, 9 marca 2012

Dzień Kobiet

Już nie raz się chwaliłam moim kochanym Fotografem. Wczoraj sprawił mi wielką niespodziankę. Zobaczcie, co dostałam:



Z tekstem: "Zawsze chciałem dać komuś takie czekoladki". :D

6.03 minęło 10 miesięcy od kiedy jesteśmy parą. Zrobiłam dla niego kartkę z użyciem haftu matematycznego (przepraszam za jakoś zdjęć).


W środku wiersz H. Poświatowskiej. Lubię ją. : ) Napisała takie piękne i romantyczne prace.


Chciałam się podzielić z Wami pewną refleksją. Jeszcze niedawno organizowałam "łapanie siódemek", a dzisiaj już licznik podskoczył o kolejne 11 111 ;-) Wszystko dzięki Wam!
Serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny!

edit:
Egzamin zdałam. :D
Wszystkie pokemony w postaci wpisów do indeksu zostały zebrane.

20 komentarzy:

  1. Pozazdrościć facecika!! Taki Pan to skarb :)) Sympatyczną karteczkę zmontowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że skarb dlatego się chwalę ;-)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Serduszka super! Życzę, aby z Tej"Pary" powstało "coś" trwałego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam : )

      Usuń
  3. Piękne kwiaty i Twoja kartka również :) Oby wasze szczęście trwało wiecznie :)

    Zapraszam na do mnie na złote kolczyki z koralików :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiaty i slodkie czekoladki. To nie sa zwykłe czekoladki, takie pudło rzeczywiście jest dla wyjątkowej osoby. A Ty jak zwykle się popisałas hafcikiem! I Poświatowska... chłód wieje z przestrzeni...rany ile ja jej wierszy znałam na pamięc i nawet mi się teraz przypominają :) Dzięki Tobie! Musze odnaleźć u rodziców na strychu tomik jej poezji i go sobie przywieźć bo się stęskniłam za nią :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje prace wywołują w Tobie takie emocje. ;-) Bardzo dziękuję : )

      Usuń
  5. Szanuj tego fotografa :)
    kocham róże
    haft uroczy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję, szanuję ;-) Dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  6. piękne i kwiaty ,a szczególnie serduchowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu gratulacje, zwyciężyłaś w mojej zabawie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a to niespodzianka! Dziękuję ;-)

      Usuń
  8. Ale jesteście w fajnym okresie życia - super.
    Piękne prezenty. Życzę Wam minimum 100 takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. extra pomysł na karteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...