czwartek, 15 marca 2012

"Sakiewka szczęścia"

Dosyć dawno zostałam poproszona o coś z motywem liścia. Niektóre projekty muszą w nas "dojrzeć". Sakiewkę kończyłam w obecności jej nowego właściciela i zabrał ją sobie pod warunkiem zrobienia dla mnie zdjęć. Dzisiaj je dostałam zapakowane w folder "sakiewka szczęścia". ;-) Dziękuję!
Zdjęcia jak widać zupełnie "nie po mojemu", ale podobają mi się. : )



I cudowne zdjęcia makro:



Cały motyw powstał, dzięki tej ikonce i czterem różnym zielonym. Po prostu każdy piksel stał się jednym oczkiem ;-)

Chciałabym też podziękować Kokotkowi za wyróżnienie. To dla mnie wielki zaszczyt!


To już moje drugie takie wyróżnienie, więc pozwolicie, że tym razem nie wywiążę się z zasad. : )

30 komentarzy:

  1. HEHE :) sakiewka szczęścia :) Dałaś radę, jestem pod wrażeniem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo : )
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Śliczna :) Ja się spotkamy to sprawdzę, może jakiś pomysł przyjdzie z Tobą, to go zgarnę he, he
    Miłej nocki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły zawsze są jakoś zaczerpnięte, powstają na podstawie obserwacji, sugestii czy z powodu potrzeby ;-)
      Dziękuję bardzo : )

      Usuń
  3. Hihihihi, padłam z sakiewki szczęścia! Fajny listek:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ale mnie ten listek z czymś się kojarzy. Ale sakiewka super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia z czym Ci się może kojarzyć...
      Dziękuję bardzo : )

      Usuń
  5. Kasiu cudna sakiewka i świetny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sakiewka superek, a listek faktycznie nieprzypadkowy- ponoć niektórzy czują się szczęśliwi w kontakcie z nim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo : )
      Prawdopodobnie... ;-)

      Usuń
  7. Piękna sakiewka i niech się tam zmieści dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo : ) Oby tak było.

      Usuń
  8. haha, fajna :D jak duża jest? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo : )
      Hm, dokładnie to nie wiem, bo oczywiście nie zmierzyłam. Muszę się tego nauczyć w końcu...
      Wiem, że można łapkę do niej włożyć na płasko.

      Usuń
  9. Witaj Kasiu-dzieki Ci za fajne porady i mozesz narzekac,przynajmniej bede wiedziala jak robic nastepnym razem zdjecia chociaz nie wiem czy bede umiala bo fotograf ze mnie kiepski:)A napisz mi jeszcze czy skasowac to okienko wyskakujace?Bo zmiane bloga robila moja corka bo ja to kompletnie nie mam czasu a i pewnie zabrac za to bym sie nie zabrala bo nie umiem:)Ale coz zostawilam to komus bardziej profesjonalnemu,tak ze pisz co tam jest nie zabardzo albo źle a postaram sie nastepnym razem cos poprawic:)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Sakiewka szczęścia?? Rozumiem koniczynkę, ale liść klona palmowego?? ;) pytanie mam jak rozwiązujesz kwestię nitek?? Wciągasz pod spód półsłupka czy prowadzisz z tyłu?? Zamieściłabyś może kiedyś zdjęcie lewej strony ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo : )
      Jeśli bym wszystkie nitki wciągała pod spód, to oczka stałyby się bardzo grube. Najczęściej prowadzę je tyłem, a jeśli są długie, to "łapie" je półsłupkiem na środku, żeby nie można było za bardzo o nie zaczepić.
      Pozdrawiam równie serdecznie.

      Usuń
  11. Sakiewka jest prześliczna. zazdroszczę Ci tego, że umiesz tak "wpleść" rysunek w sakiewkę. Ja niestety nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo : )
      Po prostu Aniu, zmieniam odpowiednio kolory patrząc na wcześniej przygotowany schemat. Nic szczególnego ;-)

      Usuń
  12. Śliczna sakiewka. Motyw liścia super Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle kreatywnie, a motyw ma taki poblask - super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...