niedziela, 18 marca 2012

Wiklina papierowa, czyli co z "Metra" zrobić można

Wikliny papierowej już kilka dni temu chciałam spróbować, ale potrzebowałam patyczka do szaszłyków. Wczoraj udało mi się go zdobyć i zanim położyłam się spać powstało kilka super krzywych rurek i równie krzywe coś, co dzisiaj rano zostało zniszczone i powstał mniej krzywy przybornik dla długopisy:




Robiłam go na szklance z Ikea i jak się okazało powinien być troszkę niższy, ale i tak cieszę się, że udało się zrobić coś, co wiklinowy pojemnik przypomina. Nie jest on pomalowany i nie wiem, czy w ogóle będzie.
Już drugi raz moja przygoda z nową techniką zaczęła się od Cafeart.pl. Wcześniej było to szydełko (klik: opis szydełkowego słonia), teraz wiklina (klik: opis koszyczka).

PS. "Metro" to oczywiście gazeta, którą każdego ranka rozdają pod moją uczelnią. : )

32 komentarze:

  1. Super, też mi się marzy papierowa wiklina :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To całkiem fajna zabawa. Polecam :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Nie źle Ci wyszedł ten pzybornik.
    Na patyczkach od szaszłyków nie szło mi kręcenie rurek, najlepiej mi to wychodzi na drutach skarpetkowych Nr 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Hm... Druty są przecież bardziej śliskie niż patyczki... ;-)

      Usuń
  3. Kasiu super przybornik,nie martw się teraz już będzie z górki :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Heh jak patrzę na Twoją pracę, to przypominają mi się moje początki. Też zrobiłam jako pierwszy koszyk na długopisy i też był dość krzywy :p
    Z czasem idzie coraz lepiej. Możesz zajrzeć na mojego bloga, są na nim dwa moje ostatnie koszyki.
    Życzę cierpliwości w nauce, bo popłaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Mam nadzieję, że wena zbyt szybko mi nie ucieknie.

      Usuń
  5. Fajny pojemnik. Teraz pomalowac . polakierowac i robić kolejne. Będzie juz tylko łatwiej i lepiej.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jako pierwszy zrobiłam przybornik na długopisy :) Uwaga to wciąga!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem ekspertem od wikliny/ jak co niektórzy/ ale też postanowiłam się pobawić i jest to ogromna frajda jak już coś zaczyna wychodzić:)życzę optymizmu w twórczości/ dobrze się skręca wyborcza i rzeczpospolita/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pojemniczek super Kasiu znów odkrylaś w sobie nowy talentPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze będą mi się podobały ręczne robótki. :)
      Pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  9. Super Ci wyszedł ten koszyczek!
    Widzę, że kryjesz w sobie pokłady różnych talentów.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj kochana jak wpadniesz w wiklinę to już na zawsze:) strasznie wciąga:) wiem coś o tym!:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ;) bardzo oryginalne :D
    A te patyczki się nie łamią przy wyplataniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P
      Patyczki są tylko do skręcania rurek jako swego rodzaju stelaż i po skończeniu skręcania się je wyjmuje.

      Usuń
  12. Kurczę! Znowu coś nowego! Ja to już nie daję rady łapać tylu srok za ogon...., ale kiedyś .....wszystko przede mną. Fajnie, ze podajesz, gdzie można dowiedzieć się więcej o danej technice.Dzięki i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powoli też czuję, że robi się tego za dużo, a niewiele z tego wychodzi idealnie (właściwie tylko z szydełkowych szaleństw jestem zadowolona).
      Dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  13. Bardzo ładny wyszedł pojemniczek

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna niesie ze sobą wiele ciekawych pomysłów :) Grunt to się nie przejmować i próbować i działać dalej i lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie Ci wyszedl pojemnik na dlugopisy,ale jakbys go pomalowala to bylby sztywniejszy i mocniejszy,ja tez probowalam i zrobilam kiedys koszyk,tez byl krzywy ale pomalowalam go i mam teraz w nim swoje rozne podreczne rzeczy i jest naprawde przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam czym malować, ale postaram się coś "znaleźć" w najbliższym czasie.
      Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...