wtorek, 6 marca 2012

Znowu będę się chwalić : )

Wczoraj nieoczekiwanie odezwał się do mnie Artur - klient, który zamówił tę rękawiczkę dla zakochanych. Pamiętacie ją jeszcze? Jest fotografem i popatrzcie, co powstało:


Na zdjęciu Artur ze swoją narzeczoną Julią. Możecie obejrzeć więcej jego prac tutaj: www.amfoto.pl
Nawet nie wiecie, ile radości sprawiło mi dostanie tego zdjęcia  : )


Poza tym dostałam wyróżnienie od Karotki, z czego się bardzo cieszę. ;-) Serdecznie dziękuję!


Powinnam wyróżnić 5 blogów, które mają mniej niż 200 obserwatorów. To nie było łatwe zadanie. Spojrzałam na poprzedni post, zobaczyłam, kto się wpisał, odrzuciłam tych, którzy to wyróżnienie dostali lub nie spełniają warunków i powstała lista (kolejność przypadkowa):

1. http://dzierganiepasjami.blogspot.com/
2. http://nitkinikitki.blogspot.com/
3. http://myslipisane.blogspot.com/
4. http://multicolorcorner.blogspot.com/
5. http://szalenstwajadzi.blogspot.com/


Na koniec chciałabym prosić o wyłączenie weryfikacji obrazkowej przy pisaniu komentarzy. Jakiś czas temu zmieniły się obrazki i bardzo często są nie do odczytania. Mam ją wyłączoną od dłuższego czasu i nic się nie działo.

PS. Jutro egzamin ustny z analizy. To moje trzecie podejście. Aktualnie nie zdało tego egzaminu jeszcze około 40 osób z 70. Trzymajcie kciuki!

27 komentarzy:

  1. Zdjęcie z rękawiczką świetne :) analiza była koszmarem moich znajomych matematyków, a u nas podobna zdawalność była na egzaminie z gramatyki opisowej...Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko rękawiczki fantastyczne :) Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło,że otrzymałam je od Ciebie.Ponieważ już takie otrzymałam to dopiszę w poście że kolejne wyróżnienie jest od Ciebie :) pozdrawiam serdecznie i życzę dalszej weny twórczej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna fotka
    gratuluje wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję i trzymam kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fotka,gratuluję wyróżnienia i trzymam kciuki za egzamin,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotka super! Masz świetną reklamę! I powodzenia życzę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, zdjęcie świetne. A egzamin zdasz na pewno, w końcu ''do trzech razy sztuka'', prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No możesz być z siebie dumna!!!!
    Ale Cię zaszczyt dostąpił. Super zdjęcie. Trzymam kciuki za analizę. Na pewno zdasz.
    Co do wyłączenia weryfikacji to zgadzam się w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta rękawica.Rzeczywiście te weryfikacje są nie do odczytania. Muszę zobaczyć czy mam u siebie i wyrzucić to w diabły.pOzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rękawica robi furorę!!! Miałaś super pomysł:) Powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Wiedziałam, że zdasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. : )

      Łatwo powiedzieć, jak już się wie, że zdałam :P

      Usuń
  13. Gratuluję :) Może kiedyś i mi się poszczęści :) Te rękawiczki zasługują na więcej takich zdjęć z parami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda się zrobić jeszcze takie zdjęcia.
      Dziękuję!

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...