piątek, 6 kwietnia 2012

Kartki wielkanocne - część druga : )

Dzisiaj kolejna część kartek.
Na początek ta, którą dostała babcia. Bałam się, że jej się nie spodoba, a okazało się, że babcia byłaby w stanie nawet kłócić się, że jej kartka jest ładniejsza od kartki dla rodziców (druga w tym poście).





Tą dostali rodzice:




Kolejną podarowałam bratu:



Ta nie znalazła dla siebie właściciela. Zrobiłam ją zbyt późno i została bez życzeń w środku:



Zostały mi jeszcze dwie karteczki do pokazania  : )
Na koniec przesyłam wzory:


9 komentarzy:

  1. Super karteczki! Ostatnia na pewno znajdzie chętnego :) Najbardziej podoba mi się druga, granatowo-zółta, ale wszystkie są genialne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urokliwe są wszystkie bez wyjątku :)
    Kasiu, zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki :)
    Kasiu, Zdrowych, Pogodnych
    Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.Życzy Jadzia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią dostałabym taką karteczkę :D
    Wesołych Świąt życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. No widzę ,że powiększasz pulę talentów i to ze znakomitym skutkiem. A tak przy okazji wszystkiego dobrego z okazji ŚWIĄT , aby były radosne, pełne miłości, smakołyków i wiary na lepsze jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow widzę, że święta tuż tuż a produkcja trwa nadal. Śliczniutkie te karteluszki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo utalentowaną i zdolną osobą .Gratuluje a to życzenia ode mnie na wesoło http://www.zyczeniawielkanocne.yoyo.pl/zyczenia.swf

    OdpowiedzUsuń
  9. Najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...