środa, 4 kwietnia 2012

Karteczki wielkanocne - część pierwsza : )

Ku mojemu zaskoczeniu karteczki wysłane w poniedziałek dotarły dzisiaj do swoich właścicieli (oczywiście te, które podróżowały w obrębie jednego miasta).

Pierwsza, dosyć nietypowo, dostała się w ręce mojego ukochanego. W oryginale jest bardziej różowa.


A teraz zdjęcie, z którego jestem bardzo dumna (robione fajnym telefonem - Nokią n73):


Życzenia:


Druga dotarła do jego rodziców:


Na razie to tyle kartek.  : )

Podaję jeszcze wzory do tych obrazków (znalazłam je w internecie):


18 komentarzy:

  1. Kasiu, bierz się za tworzenie następnych kartek, bo te są cudne :)) Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciągnęły mnie, więc jeszcze kilka zobaczycie :)
      Dziękuję : )

      Usuń
  2. Zawsze mówiłam że mam zdolną córkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne. Haft maematyczny bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się ten kogutek- jest zawodowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft jest niezmiernie wciągający, kogut piękny, ja bym go tylko zrobiła trochę cieńszą nitką:) Soorki za wtrącenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Wtrącenia są bardzo pożyteczne. Masz rację. Używam kordonków, bo mam ich pod dostatkiem. : ) Może na Boże Narodzenie zakupię mulinę i wtedy kartki będą inaczej wyglądały :)

      Usuń
  6. Piękne, urzekl mnie misterny kogucik :D
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z nim było najwięcej problemów i nadal nie jest taki, jaki powinien być :D
      Pozdrawiam i również życzę wesołych świąt.

      Usuń
  7. Kasiu karteczki śliczne :) pozdrawiam i życzę zdrowych,spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie są te karteczki :)) Zdrowych i spokojnych Świąt Kasiu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki piękne!!! Matematyczny jest wciągający, coś o tym wiem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że odkryłaś w sobie nowe talenty!
    Karteczki boskie.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne - szczególnie kogut mi się podoba - świetne kolorki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...