piątek, 13 kwietnia 2012

Kartki wielkanocne - część trzecia : )

Zostały mi jeszcze dwie karteczki do pokazania  : )  Niby poświątecznie już, ale przecież w naszych domach nadal widać kurczaki i króliczki, które nie chcą uciec, bo przypominają nam o tym błogim świętowaniu :)
Pierwsza poleciała do mojej przyjaciółki i zrobiła wielką furorę w jej domu.




Druga zaś uszczęśliwiła zaprzyjaźnioną siostrę zakonną :)



Mam plan na jakieś tutoriale na proste rzeczy na szydełku. Zobaczymy, co z tego wyjdzie :)
Na koniec wzory dla Was (nie mam pojęcia czyją są własnością, bo znalazłam je gdzieś w internecie):


14 komentarzy:

  1. Kasiu, śliczne są Twoje karteczki :))) Super, że wrzucasz wzory, muszę spróbować :) Miłej nocki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki - b.wiosenne. Pozdrawiam - Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Śliczne Kasiu,a te piórka jak fajnie wyglądają jako dodatek,brawo !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo pracy włożyłaś w wysyłanie w tym roku życzeń świątecznych ale jak widac po reakcji odbiorców - warto było. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają Twoje robótki ,widać twórczą duszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...