środa, 25 kwietnia 2012

Zagadka z nagrodą : )

Licznik bloggera dobił dziś do 100.000 wyświetleń stron mojego bloga.

Serdecznie Wam dziękuję za odwiedziny.

Na początek kilka ciekawych wyrazów, które przeniosły Was do mojego bloga:
- zakochani 50
- ocieplacz na penisa robione na drutach
- pomysłowe szydełko
- wzory do robienia breloczków z żyłek
- bryzeida
- pchle psotki
- obrazy oparte o ściane (3)
- szydełkowy ocieplacz na pracie (5)
- penis (4)
- jak spowodowac usmiech na ustach kasi
- jak przerobić cienką bransoletkę (2)
- auto z origami
- miejsce męki, śmierci i zmartwychwstania pana jezusa

Obiecałam zagadkę i nagrody :)

Co powstanie z tego kwiatuszkowego prostokąta?


1. Ukryję komentarze do czasu pierwszej poprawnej odpowiedzi, żebyście się nie sugerowały swoimi pomysłami.
2. Wygrywa jedna osoba chyba. :)
3. Nagrodą będzie niespodzianka.
4. Osoby, które ode mnie dowiedziały się, co to będzie, nie mogą brać udziału.

Serdecznie zapraszam!

Na koniec pokażę, ile nitek powstało przy tworzeniu kwiatków:


19 komentarzy:

  1. Stawiam na kocyk do wózka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedy co mi przychodzi do głowy to pled, ale to by było za proste:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie może z tego powstać kocyk-narzutka lub poncho :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały kwiatuszkowy bieżnik lub poszewka na podusię w pięknych kolorach błękitu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne kolorki!!!!!
    Ja osobiście zrobiłabym z tego kocyk albo pokrowiec na laptopa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmmm.... może podusia po prostu? Kwiatuszki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kłębek nitek jest cudowny, tylko Ci kota brakuje! Gratuluję aż tylu wejść :) Się żem przyczyniła do tego:)
    A z kwiatuszków to ja bym zrobiła podkładki pod talerze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze gratuluję tylu tysięcy !
    Po drugie bardzo spodobały mi się te kwiatuszki, śliczne są.
    Nie wiem jakie wymiary ma ten prostokąt, ale ja bym zrobiła wierzch podusi, a jak większy jest to pled lub kocyk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszka? Kocyk?
    Trudna ta zagadka :-)
    Wszystko z tych pięknych kwiatków można zrobić...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja stawiam, że to będzie jakaś fajna poduszka, albo kocyk.. ale raczej poduszka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem, że tu jest jakiś hak, ale prócz poduszki nic mi nie przychodzi do głowy:( No dobra znając Ciebie to na pewno nie przypomina tego czegoś wiec..coś na głowę??? Moja wyobraźnia jest bardzo ograniczona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. poszewka na jaśka, a może podkładka na stół? myślałam też nad kocykiem, ale chyba za mały ten prostokącik :>

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne... będzie coś fantastycznego :)
    to jest prawidłowa odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądają te kwiatuszki jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję wszystkim za udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. JA STAWIAM NA PONCZO :)
    tereska666.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...