niedziela, 27 maja 2012

Dzień Matki na niebiesko

Post pisany z mojego rodzinnego domku :)

Jako prezent z okazji Dnia Matki powstał sutaszowy wisior i pierścionek.



W kolorach, które mama sama wybrała:



Pierścionek to kwestia chwili.  : )  Szybko powstają takie miniaturki.


Dziwnym trafem maminy pierścionek  wspaniale wyglądał z moją sukienką :)


Powiedzmy, że widać, iż ładnie wygląda na dłoni.


I na koniec komplecik razem:


Prezentem miała być też torebka, ale niespodziewanie skończyła się włóczka i nie byłam w stanie dorobić rączek. Muszę to zrobić w Krakowie.

30 komentarzy:

  1. śliczny, śliczny i daj koniecznie mamusi zanim Ci się bardzo spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiłam w domku jak wracałam do Krakowa, więc wszystko jest na swoim miejscu :)
      Dziękuję.

      Usuń
  2. Piekny prezent dla mamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik - Mama na pewno była zadowolona . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym była bardzo zadowolona z takiego pięknego kompletu! pokaż koniecznie torebkę :) i muszę napisać, że pierścionek jest cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę jak skończę :P Aktualnie nie mam jak jej pokazać :)
      Dziękuję.

      Usuń
  5. Bardzo oryginalne podejście do sutaszu - nareszcie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy tak bardzo oryginalne, bo wszystko przez wisior, który dostałam od Agagbu: http://agagbu.blogspot.com/2012/04/blog-post.html
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Ale cudny komplet. Widzę, że sutasz Ci służy. Twoja mama na oewno była zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię sutasz. :) Heh, i nadal będę twierdzić, że nie potrafię szyć, a coraz częściej igły używam :D
      Dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  7. Jestem ZACHWYCONA i bardzo wdzieczna. A totebka jest piękna. Myślę zejak tylko Kasia ją skończy to się pochwali. Jeszcze raz piękne dzięki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie, że jesteś mamo zachwycona :) Kasia zawsze chwali się jak skończy, więc na pewno i tym razem to zrobi. :)

      Usuń
  8. A ja jestem fanką Twoich sutaszowych pierścionków. Rewelacyjne są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku... Takie tam małe dwa zrobiłam. Pierwszy, bo nie chciało mi się wisiora robić, bo to dużo pracy, a drugi do kompletu powstał i miał być inny, ale byłby za duży :D
      Miło mieć taką fankę :)

      Usuń
  9. świetnie wygląda :) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny komplet :-))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...