środa, 30 maja 2012

Jajko z biedronką

Z tego wisiora jestem bardzo dumna, więc proszę mnie nie wyprowadzać z błędu, że ładny nie jest :)
Miał świetnie pasować do mojej białej bluzki z czarno-czerowno-żółtym nadrukiem, ale dzisiaj świetnie komponował się z moją czarną bluzką.


 "Jajko z biedronką" to określenie Panny M. (Pozdrawiam : )


Zaczęłam od tej białej kulki, potem w ręce wpadła mi biedronka, więc uznałam, że fajnie byłoby ją zachować, zatem zrobiłam dla niej małe sznurkowe miejsce :)






Potem jakoś zrobiła się zawieszka ze sznurka. Następnie uznałam, że, skoro mojemu Fotorgafowi (też pozdrawiam =*) podoba się połączenie czerwonego z czarnym, sznurek do zawieszenia będzie właśnie w takich kolorach :)


18 komentarzy:

  1. No jest bardzo ładny jak wszystkie Twoje prace. A i to że jestem Twoją mama nie ma znaczenia że je chwalę-jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba ten naszyjnik,zwłaszcza ze lubię takie kolory :) pozdrawiam cieplutko Jadzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mnie też się podoba ten naszyjnik. A to "jajko" bardziej kojarzy mi się z kwiatuszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mnie też przypomina kwiatuszek ten wisiorek niz "jajko".Śliczny jest;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten naszyjnik.A mnie coraz bardziej zaczyna interesować sutasz!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Uważaj, bo to dosyć wciągające... (Jak widać na załączonym obrazku :P)

      Usuń
  6. Przepiękny naszyjnik
    Biedronka dodaje uroku
    Szkoda, że ja tak nie umiem

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze miesiąc temu też nie umiałam :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ależ Ci się biedronka przykleiła do wisiorka:)ślicznie wyglądają w komplecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wisiorek :)) Pięknie Ci wychodzi soutache :))

    OdpowiedzUsuń
  9. zrób candy na te jajko z biedronką a ja się zamelduje napewno :-) żartuję oczywiście ,ale Kasiu -wyszło cudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za bardzo mi się podoba, żebym go oddała :)
      Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...