niedziela, 6 maja 2012

Jest soutache :)

Nie mogłam się powstrzymać i jeszcze przed wybyciem z mieszkania chciałam Wam pokazać moje coś :P Niestety okazało się, że mam za małe końcówki i dwa końce sznurka się w nie nie zmieszczą, więc jest tak brzydko. Poza tym biały sznurek okazał się być okropny i wygląda on, jak wygląda (proszę nie patrzeć). Zakańczanie sznurków nie wychodziło mi na początku z powodu złego kleju i tępych nożyczek :) Pomijam też fakt, że kolory zupełnie do siebie nie pasują, a drewniane koraliki wyglądają mało efektownie :P
Ale... jestem dumna :)
A mój brat dziwił się, że coś takiego sama zrobiłam  : )



25 komentarzy:

  1. oj już sobie wyobrażam ile się napracowałaś i namęczyłaś z tym wisiorem..:) ale jak na pierwszy raz to jest rewelacja:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że to jest łatwiejsze niż myślałam. Nie wiem, kiedy powstanie następny, bo mam teraz plany raczej czysto szydełkowe. :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ale super. Wyszedł świetnie i tych mankamentów, o których piszesz wcale nie widać. Świetna robota. A każdy kolejny na pewno wyjdzie piękniejszy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fajny wisior zrobiłaś! Gratulacje i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja się przyłączam do zdziwienia, bo bardzo ładnie i kolorowo Ci wisior wyszedł :))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się przyłączam do zdziwienia, bo nie rozumiem dlaczego jak zawsze narzekasz, bo przecież wyszło pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę... Super początki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież przepięknie Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No super wyszedl ten naszyjnik-exstra:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mix kolorów jak nic, ale straszyłaś, straszyłaś i dałaś radę:) Teraz to już boje się kogokolwiek podpuszczać, bo Wy Laski takie ambitne jesteście, że strach się bać!!!Co do sutaszu to lepiej szyje się ten twardszy, miękki czasami się rozłazi- pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie straszyłam tylko mówiłam, że będzie i że robię. :)
      Miękki i twardy... Jak człowiek pierwszy raz kupuje i to jeszcze przez internet, to ciężko wyczuć jak bardzo jest miękki (odpowiednio: twardy) :) Uwagę zwracałam na to tylko, żeby miał ten rowek przez środek, aby się równo szyło. : )

      Usuń
  10. I ja jestem z Ciebie bardzo dumna bo wiem że sutasz to bardzo trudna technika,pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trudna? E tam... Są gorsze techniki. Chyba.

      Usuń
  11. Super Ci wyszedł!!! Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, mistrz pochwalił i to podwójnie - cieszę się bardzo i dziękuję :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Chyba MIŚtsz raczej :)

      Usuń
  12. Super Ci wyszedł!!! Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...