środa, 16 maja 2012

O wszystkim i o niczym :)

  • Niedługo drugie spotkanie Małopolanek w Krakowie, na które serdecznie zapraszam.  : ) Trzeba pamiętać, że zostałam poproszona o naukę robienia mojego czołgu. Po szczegóły zapraszam TUTAJ i TUTAJ
  • Mam w planach opis dla Was na poduszkowe serducho. Będzie niedługo.
  • Niedługo też pojawi się z wielką pompą (mam nadzieję) prezentacja mojego najnowszego super dzieła, z którego jestem bardzo dumna i niektórzy już go widzieli. Tymczasem dzieło owo czeka na zdjęcia w parku, a park czeka na dobrą pogodę :) Będzie też opis do tego dzieła, który właściwie jest gotowy.
  • Wyróżnienia... Dostałam to samo od dwóch osób: od Jadzi i Ani.


    Chciałabym serdecznie podziękować dziewczynom za ten zaszczyt. :)
    O tym, kto dostanie ode mnie to wyróżnienie zdecyduje los... O moim pomyśle powiem, jak ten post troszkę już powisi na blogu.
  • Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka sutaszowa, no może nie tylko sutaszowa. :)

  • Jeszcze chciałam powiedzieć, że sława mojej torebki przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Ciągle słyszę lub czytam, że się komuś podoba. To bardzo miłe! Za to też serdecznie dziękuję : )

12 komentarzy:

  1. No, jaki fajny czołg!
    Czekamy na najnowsze dzieło.
    Torebka zasługuje na wszelkie Achy, ale to już pisałam przy okazji torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały superowe zakupy poczyniłaś,a torebka ach jaka cudna :) pozdrawiam Jadzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa co to bedzie za dzielo?gratuluje wyroznienia:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w swoim czasie :)
      Dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Oczekuję z niecierpliwością nowego dzieła i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę przyjmij wyróżnienie również ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło. Dziękuję :)

      Usuń
  6. O widzę, że koleżanka podkręca atmosferę tajemniczością!!! teraz to już wszyscy będą czekali na to COŚ. Jeżeli chodzi o Kraków to już widzę jak cała Małopolska bawi się kopią MOJEGO czołgu, ALE W PRZECIWIEŃSTWIE DO NIEKTÓRYCH BLOGOWICZEK jest mi to cudownie obojętne i ucieszę się radością kolejnego maluszka- niestety tym razem nie przymierzę nakrycia głowy:(nie dam rady dotrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Cię nie było. :) Mam nadzieję, że następnym razem się uda.
      Nie ukrywajmy - trzeba dbać o czytelność bloga (jestem okropna).

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...